۲۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۱۷۲۵۰۷
رھبر شیعیان پاکستان:

عربستان منبع مالی تروریست‎ها است

خبرگزاری رسا ـ رھبر شیعیان پاکستان، با اشاره به این که عربستان سعودی به منبع مالی تروریست‎ها مبدل شده است، مقابله با گروه‎های تکفیری را وظیفه شرعی و ملی همگانی توصیف کرد.
حجت الاسلام سيد ساجد نقوي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، همایش «اتحاد ملت» روز گذشته با حضور علما، روحانیان و شخصیت های برجسته پاکستان در منطقه روندو گلگت بلتستان برگزار شد.


حجت الاسلام سید ساجد نقوی رھبر شیعیان پاکستان در این همایش، گروہ ھای تروریستی تکفیری را مزدور استکبار جھانی دانست و گفت: آمریکا و عربستان سعودی عامل کشتار مردم بی گناہ در پاکستان هستند.


وی افزود: هیچ اختلاف مذهبی در پاکستان وجود ندارد، بلکه یک مشت تکفیری وهابی با هدف شعله ور کردن فتنه مذھبی در این کشور به کشتار شیعیان روی آوردہ اند.


رهبر شیعیان پاکستان مقابله با گروہ ھای تروریستی را وظیفه شرعی و ملی همه احزاب و شخصیتھای پاکستان توصیف کرد و ابراز داشت: بندہ چندین بار، دولتمردان پاکستان را از فعالیتھای تروریستی گروہ ھای افراطی وھابی آگاہ کردہ و محاکمه سران وھابی در پاکستان را خواستار شده ام.


حجت الاسلام نقوی ادامه داد: گروه های تکفیری با سفارت آمریکا و برخی کشورهای دیگر در ارتباط بوده و حمایت مالی خود را از عربستان سعودی دریافت می کنند./988/ب902/د

ارسال نظرات