۲۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۱۷۲۵۱۸
دبیرکل جنبش اسلامی پاکستان:

مشارکت گسترده ملت ایران در انتخابات رأی اعتماد به نظام اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ دبیر کل جنبش اسلامی پاکستان در پیامی، خلق حماسه سیاسی از سوی ملت ایران را به رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک و تھنیت گفت و تأکید کرد که مشارکت گسترده مردم در انتخابات، رأی اعتماد به نظام اسلامی بود.
عارف حسين واحدي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عارف حسین واحدی دبیرکل جنبش اسلامی پاکستان در پیامی به رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، حضور پرشور و حماسه آفرینی ایرانیان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.


حجت الاسلام واحدی مشارکت گسترده مردم ایران در انتخابات یازدھمین دورہ ریاست جمھوری را نشان دهنده اعتماد مردم به نظام اسلامی دانست و گفت: حضور حداکثری مردم ایران در پای صندوق ھای رأی نشان داد که فشار غرب نمی تواند مانع حمایت مردم از نظام اسلامی باشد.

 

وی با تأکید بر این که ملت ایران پس از سه دهه همچنان پیرو خط امام راحل(ره) است، تأکید کرد: رهبری بی نظیر حضرت آیت الله خامنه ای سبب موفقیت و پیشرفت روزافزون جمهوری اسلامی ایران در زمینه های مختلف است.

 

دبیرکل جنبش اسلامی پاکستان افزود: جمهوری اسلامی ایران با پایداری بر اصول اسلام و آرمان های امام راحل(ره) تا ظهور حضرت ولیعصر(عج) پابرجا خواهند ماند.

 

حجت الاسلام واحدی موفقیت جمھوری اسلامی ایران را در گروہ پیروی از نظام ولایت فقیه دانست و خاطر نشان ساخت: استکبار جھانی همه  امکانات خود را برای تضعیف ولایت فقیه به کار گرفته است.

 

وی همچنین پیروزی حجت الاسلام روحانی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری را به وی تبریک گفت./988/ب902/د

ارسال نظرات