۰۱ تير ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۳
کد خبر: ۱۷۳۰۶۰
به دلیل انفجار تروریستی در نماز جمعه؛

رهبر شیعیان پاکستان 3 روز عزای عمومی اعلام کرد

خبرگزاری رسا ـ رهبر شیعیان پاکستان، انفجار ترورریستی در نماز جمعه شیعیان پیشاور را به شدت محکوم و 3 روز عزای عمومی اعلام کرد.
حجت الاسلام سيد ساجد نقوي

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید ساجد علی نقوی، رهبر شیعیان پاکستان در بیانیه ای حمله تروریستی به نمازگزاران جمعه مسجد جامع شهر پیشاور را به شدت محکوم و بر لزوم برخورد قاطع با عاملان این جنایت تأکید کردند.

 

حجت الاسلام نقوی سکوت دستگاه های امنیتی، دیوان عالی و همچنین سیاستمداران پاکستان در قبال کشتار روزانه مردم را به شدت محکوم کرد و دولت این کشور را به طرح برنامه ای ویژه برای مقابله با گروه های تروریستی و برقراری کامل امنیت فراخواند.

 

وی تأکید کرد: متأسفانه عبادتگاه ها در پاکستان ناامن هستند و تا زمانی که جنایتکاران تکفیری محاکمه نشود، امنیت در کشور برقرار نخواهد شد.

 

رهبر شیعیان پاکستان، گروه های تکفیری را خطری بزرگ برای امنیت کشور دانست و بر لزوم ایستادگی در برابر آنها تأکید کرد.

 

حجت الاسلام نقوی در پایان 3 روز عزای عمومی اعلام کرد و برای شهدا طلب مغفرت و برای خانواده های آنان نیز از خداوند متعال، صبر و پاداش مسألت جست.

 

گفتنی است در حمله تروریستی 2 روز پیش به نماز جمعه شیعیان در مسجد شهید عارف حسین الحسینی پاکستان در پیشاور 18 نفر کشته و 40 تن دیگر زخمی شدند./988/ب902/د

ارسال نظرات