۰۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۱۷۳۷۲۱
رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

کشتار شیعیان در راستای اهداف صهیونیست‎ها رخ می‎دهد

خبرگزاری رسا ـ رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان، کشتار شیعیان مصر به دست تکفیری‎ها را به شدت محکوم کرد و آنرا در راستای تحقق اھداف قدرت‎ھای استکباری و صھیونی دانست.
حجت الاسلام راجه ناصرعباس جعفري

 

به گزارش خبرگزاری رسا حجت الاسلام راجه ناصرعباس جعفری رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان با صدور بیانیه ای کشتار شیخ حسن شحاته از علمای شیعه و جمعی از پیروان اهل بیت(ع) در مصر به دست سلفی گرایان را به شدت محکوم کرد.

 

وی با ابراز تأسف از قتل شیعیان از سوی تروریست های تکفیری بر لزوم محاکمه عاملان این جنایت تأکید کرد.

 

حجت الاسلام جعفری، مردم مصر را میانه رو و طرفدار وحدت اسلامی توصیف کرد و گفت: رژیم غاصب صھیونیستی با استفادہ از گروهک تروریستی تکفیری وھابی قصد ایجاد تنش مذھبی در این کشور را دارد.

 

رییس مجلس وحدت مسلمین، دولت مصر را به جلوگیری از تکرار جنایت های مشابه فراخواند و افزود: کشتار شیعیان در راستای تحقق اهداف استکباری و صهیونیستی صورت می گیرد.

 

وی دانشگاہ الازھر را پایگاہ اسلامی مهم در جھان اسلام خواند و تصریح کرد: ترویج اخوت و برادری بین مسلمانان جھان و جلوگیری از فعالیتھای افراطی و تکفیری از وظایف اصلی این مرکز است.

 

حجت الاسلام جعفری در بخش پایانی با خانواده های شهدای شیعه مصر ابراز همدردی کرد و صبر و پاداش را از خداوند متعال برای آنان خواستار شد./988/ب902/د

ارسال نظرات