۱۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۱۷۴۴۱۳
رییس جنبش مستقل الناصریین لبنان:

مصری‌‎ها علیه اخوان المسلمین قیام کرده‎اند نه اسلام

خبرگزاری رسا ـ رییس جنبش مستقل الناصریین لبنان تصریح کرد که جنبش مردمی کنونی در مصر علیه اقدامات اخوان المسلمین و رییس جمهور این کشور است چرا که مردم این کشور مشکلی با اسلام ندارند.
مصطفي حمدان، رييس جنبش مستقل الناصريين لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مصطفی حمدان رییس جنبش مستقل الناصریین لبنان در تماس تلفنی با عبدالحکیم عبدالناصر فرزند رییس جمهور اسبق مصر تاکید کرد که مردم این کشور به خوبی می‌دانند آینده کشور را به چه سویی ببرند.

 

وی افزود: جنبش مردمی کنونی در مصر ضد اسلام نیست بلکه واکنشی به اقدامات اخوان المسلمین و محمد مرسی رییس جمهور این کشور است.

 

این شخصیت سیاسی لبنانی در ادامه با اشاره به شرایط کنونی این کشور خاطرنشان کرد: از احمد الاسیر به عنوان گزینه‌ای در برابر حزب الله استفاده شد تا فتنه‌ای را لبنان ایجاد کند اما این موضوع با شکست مواجه شد.

 

حمدان از افزایش شمار حضور مسؤولان آمریکایی در لبنان ابراز نگرانی کرد و گفت: حضور جو ماکین در لبنان پس از فتنه الاسیر و طرفدارانش بسیار نگران کننده است.

 

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها می‌خواهند از شرایط لبنان سوء استفاده کرده و آن را به بحران موجود در سوریه ربط دهند.

 

در همین راستا جنبش الامه لبنان نیز امروز در بیانیه‌ای افزایش حضور هیأت‌های آمریکایی در لبنان را نگران کننده و شک برانگیز خواند.

 

این جنبش تصریح کرد: تجربه نشان داده است که اقدامات آمریکایی‌ها صرفا در راستای مصالح و اهداف رژیم صهیونیستی است./983/ب902/د

ارسال نظرات