۱۵ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۱۷۴۸۷۹

برگزاری دوره آموزش اصول اسلامی به کشیشان فرانسوی

خبرگزاری رسا ـ دوره آموزش اصول اسلامی ویژه کشیشان کاتولیک، در شهر اورسی فرانسه در حال برگزاری است. که از سیزدهم تیرماه در شهر «اورسی» فرانسه آغاز شده است، بیستم این ماه به پایان می‌رسد
فرانسه


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، دوره آموزش اصول اسلامی ویژه کشیشان کاتولیک، که از سیزدهم تیرماه در شهر «اورسی» فرانسه آغاز شده است، بیستم این ماه به پایان می‌رسد.

 

این دوره آموزشی هر سال توسط «انجمن روابط با اسلام» وابسته به «اجلاس کشیشان فرانسوی» با هدف معرفی اسلام به روحانیون کاتولیک برگزار می‌شود.

 

گردهمایی امسال با حضور 45 کشیش از شهرهای مختلف فرانسه در «اورسی» آغاز شده است و طی روزهای آینده، با بررسی مهم‌ترین رویدادهای اخیر در جهان اسلام و نیز تاثیر این حوادث بر روابط میان اسلام و مسیحیت ادامه خواهد یافت.

 

دیدگاه‌ مسیحیت درباره اسلام، معرفی اصول و تعالیم اسلام و مبانی قرآن کریم، معرفی شریعت اسلامی، مسلمانان مقیم فرانسه و نقش آنان در اجتماع و راه‌های تقویت همزیستی مسالمت‌آمیز بین شهروندان مسلمان و مسیحی از مهم‌ترین موضوعاتی هستند که طی این دوره آموزشی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرند./982/ب101/د

ارسال نظرات