۱۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۱۷۵۰۸۰
اندیشمند شیعه مصر:

اخوان المسلمین مؤسس کودتای نظامی در مصر است

خبرگزاری رسا ـ یکی از اندیشمندان شیعه مصر با اشاره به تاریخچه سیاه 60 ساله اخوان المسلمین ، تأکید کرد که این جماعت، مؤسس کودتای نظامی در مصر است.
احمد راسم النفيس انديشمند شيعه مصر

 

به گزارش خبرگزاری رسا، دکتر احمد راسم النفیس، اندیشمند شیعه مصر در مطلبی که در سایت اینترنتی وی منتشر شد با اشاره به دشمنی اخوان المسلمین با نظام بشار اسد، نوشت: پیروان محمد مرسی و اخوان المسلمین، شب گذشته همانند گرگ به سوی مردم یورش برده و هر کسی که در برابر آنان قرار داشت را مورد هدف قرار دادند.

 

وی افزود: آنهایی که بشار اسد را به مسائل مختلف متهم می کردند، هم اکنون نشان دادند که گروهی تندرو و آشوبگر هستند و بدون هدف به مردم تیراندازی کردند. اعضای اخوان المسلمین گمان می کنند که تنها پرچمدار اسلام هستند و مخالفان آنان مطمئنا افرادی بی دین به شمار می آیند.

 

النفیس تصریح کرد: اخوان المسلمین در توهم به سر می برد و به همین دلیل است که از زمان تأسیس تاکنون همواره با شکست مواجه شده است.

 

این اندیشمند شیعه با اشاره به 60 سال شکست اخوان المسلمین، اظهار داشت: 60 سال از تأسیس این جماعت می گذرد و آنها در این مدت به شیوه های مختلف تلاش کردند تا به قدرت برسند ولی تنها به خلق فاجعه برای خود و ملت پرداختند. اخوان المسلمین با این وجود، همچنان اسلام را منحصر به خود می دانند.

 

وی تأکید کرد: جماعت دروغگوی اخوان المسلمین اولین گروه مؤسس کودتای نظامی در مصر بوده و به هیچ مبانی و اخلاقی پایبند نیستند. آنها امر به معروف را در چیزی می بینند که خود به آن اعتقاد داشته باشند و نهی از منکر را نیز تنها در چیزی که از آن نهی می کنند، منحصر می دانند./980/ب902/د

ارسال نظرات