۱۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۱۷۵۴۴۱

سیزدهمین همایش تبلیغ در ناصریه عراق برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ سیزدهمین همایش تبلیغ با حضور علما و خطبا در حوزه علمیه ناصریه عراق برگزار شد.
يازدهمين همايش مبلغين در عراق

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سیزدهمین همایش تبلیغ اسلامی با حضور علما، مبلغان، سیاستمداران، استادان و طلاب علوم دینی از سوی حوزه علمیه ناصریه عراق در این شهر برگزار شد.

 

حجت الاسلام ستار الحمدانی، مدیر مدرسه علمیه ناصریه در این همایش گفت: تبلیغ از اهداف اساسی ادیان آسمانی بوده و از مهمترین وظایف انبیا و ائمه به شمار می آید. همگان باید به شیوه و روش اهل بیت(ع) تمسک جویند.

 

وی به بررسی تاریخچه تبلیغی این حوزه علمیه پرداخت و افزود: حوزه علمیه ناصریه از زمان سرنگونی رژیم دیکتاتوری صدام به برگزاری همایش تبلیغ با هدف ارائه توصیه و راهکارهای تبلیغ بهتر می پردازد.

 

یحیی الناصری، استاندار ذی قار نیز با اشاره به اهمیت تبلیغ، تصریح کرد: نیازهای استان تنها به بازسازی و آبادانی محدود نمی شود و به بنای روحی نیاز دارد. این نیاز تنها بر اساس برگزاری چنین همایش هایی محقق می شود.

 

وی ادامه داد: فراهم ساختن خدمات و بازسازی زیرساختهای استان باید با بنای جامعه مقارن شود. ما وظیفه داریم با تمسک به اخلاق دینی در جهت خدمت به شهروندان تلاش کنیم.

 

الناصری با اشاره به تهاجم فرهنگی غرب علیه اسلام، اظهار داشت: خطبا باید به شدت در برابر شبکه های ماهواره ای مغرض که درصدد توهین به دین و مذهب و اخلاق اجتماعی هستند، آگاه سازی کنند.

 

علما و خطبای شرکت کننده در این همایش نیز به بیان دیدگاه های خود در زمینه تبلیغ پرداختند./980/ب902/د

ارسال نظرات