۱۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۱۷۵۴۵۶

دبیرکل سازمان همکاری اسلامی انفجار تروریستی جنوب بیروت را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل سازمان همکاری اسلامی با انتشار بیانیه‎ای انفجار تروریستی جنوب بیروت را محکوم و مخالفت این سازمان را با اعمال تروریستی اعلام کرد.
دبيرکل سازمان همکاري اسلامي

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه خبری " oic-oci "، دبیرکل سازمان همکاری اسلامی انفجار تروریستی جنوب بیروت را محکوم کرده و مخالفت این سازمان را در برابر اقدامات تروریستی که نتیجه ای جز به خطر افتادن جان شهروندان بی گناه و تخریب اموال عمومی و خصوصی ندارد اعلام کرد.

 

اکمل الدین احسان اوغلو با بیان این که اقدامات تروریستی مایه نگرانی دنیای اسلام است از تمامی احزاب لبنانی خواست که در اسرع وقت یک دولت وحدت ملی تشکیل دهند.

 

وی همچنین از احزاب سیاسی لبنان خواست که به عنوان تنها راه برای پایان دادن به چنین حوادثی به پای میز مذاکرات ملی بازگردند.

 

دبیرکل سازمان همکاری اسلامی بر موضع اصولی این سازمان در محکوم کردن هرگونه اقدام تروریستی و افراط گرایی در تمامی اشکال آن تاکید کرد.

 

صبح امروز انفجاری در یک مرکز فرهنگی منطقه بئر العبد در حومه بیروت به وقوع پیوست که خسارت‌های مادی زیادی به بار آورد. وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که 53 نفر در انفجار بئرالعبد زخمی شدند که 41 نفر از آنها بیمارستان را ترک کرده و 12 نفر دیگر در حال مداوا هستند./990/ب903/د

ارسال نظرات