۱۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۱۷۵۴۶۲

نخستین شماره ماهنامه فرهنگ اسلامی رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین شماره نشریه فرهنگی اسلامی با حضور آیت‌الله تسخیری مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور جهان اسلام رونمایی شد.
کتاب، انتشارات، نشر

به گزارش خبرگزاری رسا، محسن چینی فروشان، مدیر عامل دفتر نشر فرهنگ اسلامی در مراسم رونمایی از نخستین شماره ماهنامه فرهنگ اسلامی، گفت: کتاب های اساتید بسیاری از سوی این دفتر منتشر شده و این انتشارات پیش از انقلاب یک پاتوق فرهنگی بود.

وی افزود: پس از انقلاب نیز این دفتر نشر کار خود را با قدرت بیشتری ادامه داد و دغدغه ما در این انتشارات پاسخگویی به سؤوالات نسل جوان است.

چینی فروشان به انتشار نخستین شماره ماهنامه فرهنگ اسلامی اشاره کرد و افزود: این اقدام پاسخی به یکی از بندهای اساسنامه دفتر نشر فرهنگ اسلامی است و جای چنین نشریه‌ای به منظور پاسخگویی به سؤوالات اقشار مختلف جامعه خالی بود.

گفتنی است، نخستین شماره نشریه فرهنگی اسلامی با حضور آیت‌الله تسخیری مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور جهان اسلام، علی اکبر اشعری، مشاور سابق رییس جمهوری در امور فرهنگی، مهدی محسنیان راد مدیر مسؤول ماهنامه فرهنگ اسلامی، سید محمود دعایی مدیر مسؤول روزنامه اطلاعات، پدرام پاک آیین مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت ارشاد و حسین انتظامی عضو هیأت نظارت بر مطبوعات در فرهنگ‌سرای اندیشه رونمایی شد./993/د102/ی

ارسال نظرات