۲۱ تير ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۲
کد خبر: ۱۷۶۰۰۲
شیخ نعیم قاسم:

انفجار ضاحیه جنوبی تجاوزی واقعی علیه لبنان بود

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله لبنان، انفجار تروریستی ضاحیه جنوبی را تجاوزی آشکار علیه این کشور توصیف کرد و اظهار داشت که حزب الله آمادگی کاملی برای ایستادگی در برابر دشمن صهیونیست دارد.
شيخ نعيم قاسم معاون دبيرکل حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سالروز جنگ 33 روزه حزب الله با رژیم صهیونیستی، انفجار تروریستی ضاحیه جنوبی را جزئی از پروژه هدف قرار دادن مقاومت و در راستای اهداف صهیونیست ها توصیف کرد و گفت: هر که حجم انفجار را مشاهده کرد، می فهمد که این یک تجاوز واقعی در چارچوب تجاوزهای مورد نظر دشمن بود.

 

وی افزود: ما منتظر اعلام نتیجه تحقیق درباره این انفجار تروریستی و عاملان آن هستیم. انگشت اتهام به سوی کسانی نشانه رفته است که همواره در حال دعوت به فتنه، تامین مصالح صهیونیست ها و دشمنی شبانه روزی با مقاومت هستند.

 

شیخ نعیم قاسم بر لزوم جلوگیری از تکرار جنایت مشابه ضاحیه جنوبی تأکید کرد و اظهار داشت: رژیم صهیونیستی نسبت به موفقیت در جنگ جدید علیه لبنان تردید دارد و به خوبی می داند که حزب الله تحت تأثیر فتنه در سوریه قرار نگرفته و به خاطر همین به لبنان حمله نمی کند.

 

معاون دبیرکل حزب الله تصریح کرد که حزب الله آمادگی کاملی برای مقابله با حماقت رژیم صهیونیستی دارد.

 

وی درباره سنگ اندازی برخی جریان ها در برابر تشکیل دولت جدید، خاطر نشان ساخت: کسانی که درصدد عدم مشارکت حزب الله در دولت جدید هستند به سنگ اندازی برای عدم تشکیل دولت می پردازند. آنها تلاش می کنند تا حزب الله تأثیری در حکومت نداشته باشند اما به خوبی می دانند که تشکیل دولت بدون حزب الله غیرممکن است.

 

شیخ نعیم قاسم رابطه میان حزب الله و میشل عون، رییس حزب تغییر و اصلاح را مطلوب توصیف کرد و ادامه داد: رابطه ما با عماد عون بر اساس تفاهم استوار است و دو طرف تأکید دارند که هیچ بحثی درباره مسائل استراتژیک وجود ندارد. بحث پیرامون مشکلات داخلی امری طبیعی است، ولی این اختلاف بر تفاهم استراتژیک و همبستگی داخلی تأثیری ندارد./980/ب901/د

ارسال نظرات