۲۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۱۷۶۹۸۴
حزب الله لبنان:

تروریست‌ها تفاوتی بین نظامیان و غیرنظامیان قائل نیستند

خبرگزاری رسا ـ جنبش حزب الله لبنان با محکومیت ترور فعال سیاسی سوری بیان داشت: تروریست‌ها به حذف مخالفان خود می‌پردازند و هیچ تفاوتی بین نظامیان و غیرنظامیان قائل نیستند.
حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که شب گذشته منتشر شد ترور محمد ضرار جمو فعال سیاسی سوری در منطقه الصرفند لبنان را به شدت محکوم کرد.

 

 

در این بیانیه آمده است: این رفتار گروه‌های تروریستی بار دیگر به همگان نشان داد که تروریست‌ها هیچ تفاوتی بین نظامیان و غیرنظامیان قائل نبوده و همه مخالفان خود را به قتل می‌رسانند.

 

 

حزب الله لبنان تصریح کرد: این اقدام تروریستی همچنین بیانگر ناتوانی منطقی و استدلالی پشتیبانان سیاسی تروریست‌ها است چرا که توانایی پاسخ تحلیل‌های درست را ندارند.

 

 

این جنبش تاکید کرد که گروه‌های تکفیری و تروریستی برخلاف ادعاهای مبنی بر ایجاد آزادی و عدالت، به حذف مخالفان خود می‌پردازند.

 

 

در این بیانیه با اشاره به اینکه تروریست‌ها هرگونه صدای مخالفشان را خاموش می‌کنند، خاطرنشان شده است: ترور این فعال سوری با هیچ یک از معیارهای اسلامی و اخلاقی همخوانی ندارد.

 

 

حزب الله لبنان این اقدام تروریستی را زنگ خطری برای امینت لبنان خواند و اظهارداشت: دولت لبنان باید پیش از اینکه تروریست‌ها برای خود پایگاه‌هایی را شکل دهند به مقابله جدی با آنان بپردازد./983/ب903/د

ارسال نظرات