۳۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۱۷۷۵۸۲
دبیرکل الوفاق بحرین:

انتساب انفجار مسجد الرفاع به شیخ عیسی قاسم شرم‎آور است

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین انتساب انفجار مسجد منطقه الرفاع به رهبر شیعیان این کشور از سوی نظام را شرم‎آور دانست و گفت: اینگونه تهمت‎ها بی پایه و اساس و سخیف در بحرین به وفور یافت می‎شود.
شيخ علي سلمان دبيرکل جمعيت الوفاق اسلامي بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین، روز گذشته در منطقه ستره این کشور، بر حفظ و پایداری انقلاب تاکید کرد و گفت: ملت بحرین به دنبال تحقق اهداف مشروع و حفظ انسانیت خود است. ما به دنبال راه حلی سیاسی نیستیم که به اهل سنت و شیعیان ظلم شود.

 

وی افزود: جمعیت الوفاق در هیچ راه حل سیاسی که غیر منطقی و جدی نباشد مداخله نمی کند. ما از ظلم و استکبار هراسی نداریم و نسبت به پیروزی انقلاب و دستیابی به اهداف مشروع آن امیدوار هستیم.

 

دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین به حادثه انفجار ماشینی در مسجد منطقه الرفاع در هفته گذشته اشاره کرد و بیان داشت: عوامل خارجی در این حادثه دست دارند و درصدد رسیدن به اهداف سیاسی خود هستند.

 

وی انتساب این انفجار به آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین را شرم آور دانست و تصریح کرد: این گونه تهمت‎های بی پایه و اساس و سخیف در بحرین به وفور یافت می‎شود. مردم بحرینی در شرایط خطرناکی زندگی می کنند و این خطرها تا ایجاد نظام سیاسی متکی به مردم ادامه دارد.

 

سلمان بر ادامه تظاهرات و اعتراض علیه سیاست‎های نظام آل خلیفه تاکید کرد و افزود: جمعیت الوفاق اسلامی تنها از تظاهرات مسالمت آمیز حمایت می کند.

 

وی ادامه داد: هیچ کس دوست ندارد که وضعیت بحرین را همانند سوریه ببیند. ما برای رسیدن به حقوق مشروع و از دست رفته خود به تخریب منازل و اماکن عمومی نمی پردازیم.

 

دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین اقدام‎ غیراخلاقی نیروهای امنیتی علیه زنان زندانی را محکوم کرد و خاطرنشان ساخت: عریان کردن ریحانه الموسوی در هنگام بازجویی خلاف قوانین حقوق بشر است، این عمل شنیع احساسات و خشم مردم را برانگیخت و آنان را بر ادامه انقلاب مصمم‎تر کرد./994/ب902/د

ارسال نظرات