۰۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۱۷۷۷۸۸
رھبر شیعیان پاکستان:

حمایت از حرم حضرت زینب واجب است

خبرگزاری رسا ـ رھبر شیعیان پاکستان حمله به مرقد مطھر حضرت زینب(س) را به شدت محکوم کرد و گفت: دولت در قبال اعزام نیروهای طالبان از پاکستان به سوریه واکنش نشان دهد.
حجت الاسلام سيد ساجد علي نقوي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید ساجد علی نقوی رھبر شیعیان و نایب رییس شورای ملی پاکستان، روز گذشته در گفت‎وگو با خبرنگاران شھر لاھور، حمله موشکی به حرم مطھر حضرت زینب(س) به دست گروہ ھای تروریستی را به شدت محکوم کرد.


حجت الاسلام نقوی حمله به حرم حضرت زینب(س) را موجب جریحه دار شدن احساسات مسلمانان جھان دانست و از دولت نواز شریف خواست که نسبت به اعزام نیروهای طالبان از پاکستان به سوریه واکنش نشان دهد.


این روحانی پاکستانی با بیان این که عملیات انتحاری و کشتار بی گناھان خلاف آموزھای اسلامی و بین المللی است، بیان داشت: حفاظت از حرم حضرت زینب(س) بر همه مسلمانان واجب است.


رھبر شیعیان پاکستان به مشکلات داخلی پاکستان و فعالیتھای وهابی‎های افراطی در این کشور اشارہ کرد و گفت: دولتمردان پاکستان برای تامین امنیت مردم و مقابله با گروہ‎های تکفیری برنامه ریزی مناسب داشته باشند.


وی افزود: درگیری مذھبی و اختلاف شیعه و سنی در پاکستان وجود ندارد بلکه یک مشت افراطی به دستور آمریکا و اسرائیل غاصب و با کمک عربستان سعودی تمام کشور را به ھرج و مرج کشیدہ اند./988/ب902/د

ارسال نظرات