۰۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۱۷۸۰۷۵
دبیر مجمع علمای شیعه پاکستان:

جوانان غیور برای دفاع از حرم حضرت زینب آماده هستند

خبرگزاری رسا ـ دبیر مجمع علمای شیعه پاکستان کشتار مردم بی‎گناہ سوریه را محکوم کرد و گفت: آمریکا گروہ ھای تروریستی القاعدہ، طالبان و لشکر جنگوی را برای تامین منافع خود به وجود آورد.
حجت الاسلام شيخ عارف حسين واحدي
 
 به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ عارف حسین واحدی دبیر مجمع علمای شیعه پاکستان، روز گذشته در جمع خبرنگاران شھر راولپندی، حمله تروریستھای سوری به مراکز اسلامی و حرم حضرت زینب(س) را به شدت محکوم کرد و ابراز داشت: حرم حضرت زینب(س) کانون محبت شیعیان جھان است و تا آخرین قطرہ خون از آن دفاع خواھیم کرد.
 
وی افزود: کسانی که به حرم حضرت زینب(س) و بزرگان دین حمله می کنند را نمی توان مسلمان نامید. جوانان غیور برای حفاظت از این حرم کاملا آماده هستند.
 
حجت الاسلام واحدی تروریست‎ھای سوری و دیگر کشورھای اسلامی را تربیت یافته آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست و تصریح کرد: آمریکا ابتدا از تروریست ها برای تأمین اهداف خود در افغانستان استفاده کرد، سپس آنان را به پاکستان سوق داد و هم اکنون این جنایتکاران در قالب القاعده، لشکر جنگوی و دیگر گروہ ھای تروریستی به کشتار مردم بی گناہ در سوریه می پردازند.
 
وی ادامه داد: ملتھای مسلمان باید در مقابل توطئه استکباری آمریکا و رژیم صهیونیستی در کشورھای اسلامی ھوشیار باشند تا در دام استکبار جھانی گرفتار نشوند.
 
حجت الاسلام واحدی سازمان کنفرانس اسلامی و کشورھای اسلامی را برای تامین امنیت حرم حضرت زینب(س) و قبور دیگر بزرگان دین اسلام در سوریه فراخواند و از دولت پاکستان خواست که مسأله امنیت حرم مطھر حضرت زینب(س) را در سازمان ملل مطرح کند./988/ب902/د
ارسال نظرات