۰۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۱۷۸۱۷۱
نماینده آیت الله سیستانی:

فرار زندانیان سبب افزایش عملیات‎های تروریستی می‎شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده آیت الله سیستانی با محکوم کردن فرار تروریست‎ها از زندان ابوغریب و التاجی گفت: فرار تروریست‎ها از زندان، موجب افزایش ناامنی و عملیات‎های تروریستی می‎شود.
شيخ عبدالمهدي کربلايي نماينده آيت الله سيستاني در کربلا

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی، نماینده حضرت آیت الله سیستانی در خطبه‎های نماز جمعه این هفته شهر مقدس کربلا که در حرم مطهر امام حسین (ع) برگزار شد با  محکوم کردن فرار شماری از تروریست‌ها از زندان ابوغریب و التاجی گفت: فرار تروریست‎ها از زندان، موجب افزایش ناامنی و عملیات‎های تروریستی می‎شود.

 

وی افزود: مسؤولان باید در قبال فرار زندانیان پاسخگو باشند. نزاع‎های سیاسی و تهمت پراکنی‎های مسؤولان نباید موجب ضربه به ملت عراق شود.

 

حجت الاسلام کربلایی تروریست‎های فراری از زندان را خطرناک‎ترین جنایتکاران کشور دانست و عنوان کرد: مسؤولان بدون توجه به مصالح شخصی و سیاسی به مسأله فرار تروریست‎ها از زندان رسیدگی کنند.

 

خطیب جمعه کربلا از مسؤولان خواست که عاملان این عملیات را شناسایی و دست‎های پشت پرده را آشکار کنند.

 

وی  فرار تروریست‎ها از زندان را دارای پیامد‎های بزرگ اخلاقی و روانی دانست و اظهار داشت: خانواده‎های شهدا که شاهد قربانی شدن فرزندان خود بودند هم اکنون نیز مشاهده می کنند چگونه قاتلان فرزندانشان از زندان خارج شده اند. این تروریست‎ها در حالی فرار کردند که کینه ملت عراق را در دل دارند و درصدد انجام اقدام‎های تروریستی بزرگ‎تر در کشور هستند.

 

گفتنی است زندان‌های التاجی و ابوغریب عراق سه روز پیش شاهد فرار شماری از ترویست‌ها با کمک نیروهای القاعده بودند، نیروهای القاعده با حمله به این دو زندان فضا را برای فرار شماری از تروریست‌ها مهیا کردند./994/ب902/د

ارسال نظرات