۲۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۱۸۰۱۶۳

انتشار پنجمین شماره از بولتن تحلیلی سوریه

خبرگزاری رسا ـ پنجمین شماره از بولتن تحلیلی سوریه با عنوان «استراتژی بگذار بسوزد»از سوی بنیاد اندیشه اسلامی چاپ و منتشر شد.
پنجمين بولتن تحليلي سوريه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، بنیاد اندیشه اسلامی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با توجه به اهمیت مساله سوریه و رسالت مطبوعاتی خود از ابتدای آبان ماه 1391 انتشار بولتن تحلیلی سوریه را آغاز کرد و اکنون پنجمین شماره این بولتن با عنوان «استراتژی بگذار بسوزد» منتشر شده است.

 

در این شماره به مسایل مهمی چون نفوذ القاعده و گروه‌های تکفیری به لبنان، دورنمای نشست ژنو 2، ناکامی رژیم صهیونیستی در سوریه، ‌درد و رنج مردم سوریه به دنبال 2 سال جنگ خانمان‌سوز، سرنوشت قطر و ترکیه، ‌تکرار سناریو لیبی در سوریه و... پرداخته شده است.

 

بولتن تحلیلی سوریه به بررسی زوایای مختلف بحران سوریه و نقش کشورهای غربی- عربی و رژیم صهیونیستی از نگاه تحلیل گران داخلی و خارجی به ویژه نویسندگان عرب زبان و انگلیسی زبان می‌پردازد و پس از انتشار تنها در اختیار اعضای هیأت دولت، جمعی از نمایندگان مجلس و مدیران و مسئولان فرهنگی- سیاسی کشور قرار می‌گیرد.

 

مصاحبه با بشار اسد، چه کسی به مذاکرات سوریه پایان داد؟، جنایت خاموش،  کشیده شدن آتش جنگ سوریه به خاک لبنان،  اسرائیل در آستانه شکستی دیگر و مسیر ژنو 2 از بخش های دیگر از این بولتن است./980/ب102/د

ارسال نظرات