۲۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۱۸۰۲۶۵

اخراج پزشکان انقلابی و استخدام پزشکان خارجی در بحرین

خبرگزاری رسا ـ وزارت بهداشت بحرین در راستای حرکت در مسیر اهداف شوم رژیم آل‎خلیفه، پزشکان مصری را با حقوق بالا به خدمت می‎گیرد.
پزشکان بحريني

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از العالم، وزارت بهداشت و مسکن مصر با همکاری وزارت بهداشت بحرین از نیاز خود برای امضای قرارداد با هشت پزشک مصری دارای تخصص در زمینه پزشکی خانواده یا کودک یاری خبرداد.


پایگاه خبری مصری الیوم امروز نوشت: حقوق پایه هر پزشک 1170 دینار خواهد بود که با افزوده شدن 300 دینار حق مسکن و مزایای دیگر به آن، مبلغ کل حقوق به نزدیک به 1600 دینار خواهد رسید و این معادل 24000 لیره مصری است. این پزشکان و خانواده آنها همچنین امکان ورود به مدارس دولتی وبرخورداری از آن را خواهند داشت و از درمان رایگان بهره مند خواهند بود. یک ماه مرخصی با حقوق به همراه بلیط رفت و برگشت هواپیما نیز از دیگر مزایای ارائه شده به این پزشکان است.


استخدام این پزشکان درحالی است که شمار قابل توجهی از پزشکان و پرستاران و کارکنان بیمارستانهای بحرین پس از انقلاب 14 فوریه 2011 به دلیل حمایت از خیزش مسالمت آمیز مردم و یا درمان کسانی که به دست نیروهای آل خلیفه مجروح شده بودند، از کار اخراج شده و یا محاکمه شده و به زندان افتادند./994/ب102/د

منبع: العالم

ارسال نظرات