۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۱۸۰۴۵۳

شماره جدید هفته نامه ندای رسا منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ هفتاد و سومین هفته نامه تحلیلی اصلاع رسانی ندای رسا با موضوعات فرهنگی، سیاسی، حوزوی و اجتماعی روانه بازار مطبوعات شد.
شماره 73 هفته نامه نداي رسا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، هفتاد و سومین هفته نامه تحلیلی اصلاع رسانی ندای رسا با موضوعات فرهنگی، سیاسی، حوزوی و اجتماعی روانه بازار مطبوعات شد.

در هفتاد و سومین یادادشتی که در موضوع سالروز تخریب بقیع به دست وهابیان نگاشته شده است خواهیم خواند: در 8 شوال سال 1344 قمری در حدود 90 سال پیش یکی از بزرگترین جنایات آل سعود بدتر از یهود در قبرستان شریف بقیع مدینه منوره رقم خورد.

بسیار واضح است، فرقه ضاله و گمراه وهابیت دست ساخته انگلیس خبیث، آن کفتار پیر استعمار و استحمار، و دشمن خونی اسلام و قرآن و امت اسلامی که رد پای همه عداوت‌های سران کفر و ظلم و استکبار جهانی امثال امریکا و رژیم صهیونیستی غاصب و دیگر گرگ های بین‌المللی را در سر انگشتان پلید و توطئه‌گر انگلیسی‌ها می‌توان پی گرفت که مأموریتی برای آن ها جز دشمنی با مظاهر وحدت امت اسلامی و در رأس آن ها اهل بیت نبوت و رسالت تصور نمی‌شود، رسالت جهانی خود و پیروان خشن، سفیه، جاهل، بی‌رحم و عاطفه و بی‌فهم و درکشان را فقط انفجار، انهدام، کشتن، ترور کردن، منفجر کردن حرم‌های مقدسه و مشاهده مشرفه‌ی اهل بیت علیهم‌السلام و مساجد شیعیان مظلوم در سراسر جهان و منفجر کردن عتبات عالیات و زائران بی‌گناه و بی‌پناه ائمه اطهار به ادعای طرفداری از توحید! و دشمنی با شرک و بدعت می‌دانند و جاهلانه با هر گونه مظاهر عبادت حقیقی مثل توسل به اولیا و انبیا و اوصیا، زیارت انبیاء و ائمه و صالحین و شفاعت و دیگر حقایق قرآنی و اسلامی مبارزه می‌‌کنند.

«یوم الهدم، تاریخچه تخریب بقیع به دست وهابیان سخیف، آغاز به کار شبکه ماهواره ای الاهواز، جنایت های دست پرورده انگلیس خبیث، پاسخ به شبهات، خطبه های نماز عید سعید فطر شهرستان های استان خوزستان، خبر درگذشت جانباز 70 درصد اهوازی، شناسایی هنرمندان خوزستانی جهت ساخت درهای رواق حرمین عسکریین(ع)، قرار گرفتن خوزستان در رتبه دوم کنکور خوزستان و نظرات ویژه وهابیان» مطالب، نوشته ها و اخبار هفته نامه ندای رسا را تشکیل می دهد.

در ستون معرفی پایگاه های مذهبی و فرهنگی آمده است: مؤسسه تحقیقاتى حضرت ولى عصر(عج)در سال 1370 زیر نظر حضرت آیت الله خزعلى با مسؤولیت حجت الاسلام سید محمد حسینى قزوینى در راستاى تحقیقات معارف اسلامى به ویژه بخش فقه، رجال وحدیث تأسیس گردید.

«اجرای هوشمن سازی فیلترینگ در کشور، ثبت نخستین وقف سایبری در جهان از سوی یک تهرانی، تغییر شماره پیامک بررسی تخلفات رانندگی و نمر منفی، 19 ساله شدن سیم کارت در ایران، نخستین تفاهم نامه ایمیل ملی در پست خوزستان، استفاده از گیم در مباحث آموزشی، عرضه نخستین نانوداروی درمان سالک به بازار بزودی، راه اندازی سایت حکومت اسلامی و ولایت فقیه و تغییر تعرفه های مکالمه برای همراه اولی ها اخبار و مطالب صفحه علم و فناوری را تشکیل می دهند.

قابل ذکر است، هفتاد و سومین شماره هفته نامه ندای رسا با مدیر مسؤولی سید علوان نجاتی موسوی، سردبیری پیمان علی نژاد و با همکاری هیأت تحریریه در هشت صفحه چاپ و منتشر شده است./9458/ن603/ی

ارسال نظرات