۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۱۸۱۱۶۹

کاندیدای انتخابات استرالیا خواستار نابودی مساجد و ممنوعیت حجاب در این کشور شد

خبرگزاری رسا ـ یکی از کاندیداهای افراطی انتخابات استرالیا که از اعضای یک حزب راستگرای تازه تاسیس این کشور به شمار می‎رود خواستار نابودی مساجد و ممنوعیت حجاب در این کشور شد.
پوستر حزب راستگرا و اسلام ستيز استراليايي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آنتونی مکین، کاندیدای حزب راستگرای تازه تاسیس و اسلام ستیز "استرالیا به پا خیز"، خواستار خواستار نابودی مساجد و زنان محجبه در این کشور شد.

 

وی در مصاحبه ای مدعی شد: مشکل اینجا است که شما نمی دانید چه کسی زیر پوشش حجاب قرار دارد.  من اخیرا در اینترنت دیده ام که بمب گزاران انتحاری نیز برای مخفی ساختن خود از حجاب استفاده می کنند.

 

مکین بر لزوم نابودی مساجد در استرالیا تأکید کرد و خاطرنشان کرد: من شخصا به تخریب مساجد علاقه مند هستم، چرا که برای ساختن یک مسجد مسلمانان یک منطقه مسکونی را تخریب کرده و زندگی در آن را برای سایر شهروندان غیرقابل تحمل می کنند.

 

نورما پالمر، یک استرالیایی مسلمان که برای اقامه نماز جماعت به مسجد ایپسویچ می رود در واکنش به سخنان این کاندیدای اسلام ستیز می گوید: مساجد همواره مکانی برای گسترش صلح بوده اند. مسجد ایپسویچ حدود پنج سال است که ساخته شده و از آن زمان تاکنون ما با انسان های فوق العاده ای در این مسجد آشنا شده ایم.

 

این مسلمان استرالیایی تاکید کرد: ما به مسجد می رویم اما نه برای صحبت کردن در مورد تروریسم، بلکه برای عبادت و یاد دادن کارهای خوب به کودکانمان به خانه خدا می رویم.

 

با این حال نورما پالمر معتقد است که اظهارات اسلام ستیزانه آنتونی مکین بازتابی از دیدگاه اکثر شهروندان استرالیایی نیست.

 

مسلمانان بیش از 200 سال است که در استرالیا حضور داشته و بیشتر از 1.7 درصد از جمعیت این کشور 20 میلیون نفری را تشکیل می دهند.  اسلام پس از مسیحیت بزرگترین دین در استرالیا محسوب می شود./990/ب902/د

ارسال نظرات