۰۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۳
کد خبر: ۱۸۱۷۵۵

حضور بیش از 11 هزار کودک و نوجوان در جشنواره کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی

خبرگزاری رسا ـ با پایان یافتن مهلت شرکت در سومین مسابقه کتاب خوانی الکترونیکی رضوی، بیش از 11 هزار کودک و نوجوان ایرانی در این جشنواره شرکت کردند.
کتاب و کتاب خواني

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از واحد خبر و اطلاع رسانی بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(علیه السلام)، در این جشنواره که توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برای چهار گروه سنی برگزار شد؛ 4 هزار و 783 نفر در گروه سنی اول تا سوم دبستان، 3 هزار و 560 نفر در گروه سنی چهارم و پنجم دبستان، 2 هزار و 390 نفر در گروه سنی ششم دبستان و 676 نفر در گروه سنی سال‌های دبیرستان، ضمن مطالعه کتاب‌های معرفی شده به سؤالات مرحله‌ اول این مسابقه پاسخ دادند.

 

مراسم پایانی سومین جشنواره کتاب خوانی الکترونیکی رضوی، 18 شهریور در اهواز برگزار خواهد شد و به برگزیدگان اول هر گروه سنی، تندیس جشنواره، لوح تقدیر و کمک هزینه سفر زیارتی و برگزیده دوم تا سوم هر گروه سنی نیز، لوح تقدیر و کمک هزینه سفر زیارتی اهدا خواهد شد.

 

گفتنی است سال گذشته در دومین دوره‌ این جشنواره که توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد 9 هزار و 737 نفر شرکت کردند که با مقایسه با تعداد 11 هزار و 409 نفر شرکت کنندگان در سومین جشنواره کتاب خوانی الکترونیکی رضوی، رشدی بیش از 15 درصد را در مشارکت کودکان و نوجوانان ایرانی شاهد هستیم./966/د101/ق

ارسال نظرات