۰۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۱۸۱۹۸۰

برگزاری کنفرانس بین‎المللی «پیامبر اکرم و تحولات آینده جهان اسلام» در مالزی

خبرگزاری رسا ـ کنفرانس بین المللی "پیامبر اکرم(ص) و تحولات آینده جهان اسلام" به مناسبت میلاد پیامبر(ص) و هفته وحدت در پایتخت مالزی برگزار می‌شود.
پيامبر اسلام

 

به گزارش خبرگزاری رسا، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی به منظور بزرگداشت هفته وحدت و همزمان با سالروز ولادت حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی(ص)، کنفرانس بین المللی "پیامبر اکرم(ص) و تحولات آینده جهان اسلام" را در کوالالامپور، پایتخت مالزی برگزار می‌کند.

 

کنفرانس بین المللی "پیامبر اکرم(ص) و تحولات آینده جهان اسلام" که در روز 26 دی‌ماه 92 برگزار می‌شود، شامل هشت محور: " سیره پیامبر اکرم رمز وحدت امت اسلامی"، "نقش پیامبر اکرم در همبستگی امت اسلامی"، "نقش پیامبر اکرم در فهم روابط بین المللی جهان اسلام"، "بیداری اسلام از منظر پیامبر اکرم"، "حل بحرانهای جهان اسلام در پرتو تعالیم نبوی"، " تحولات سیاسی و اجتماعی اخیر جهان اسلام از منظر سیره نبوی"، "نقش عقل گرایی در وحدت امت اسلامی" و " نقش تعلیم و تربیت در وحدت امت اسلامی" است.

 

رایزنی فرهنگی ایران در مالزی از اندیشمندان و فرهیختگان دعوت به عمل آورده است تا مقالات خود را به زبان‌های انگلیسی یا عربی در محورهای ارائه شده به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند. مهلت ارسال مقالات 22 آذرماه 92 تعیین شده است./982/ب102/د

منبع: تقریب

ارسال نظرات