۰۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۱۸۲۳۲۷
رییس مجمع علمای صور لبنان:

امام موسی صدر از دلاورمردان انقلاب اسلامی ایران بود

خبرگزاری رسا ـ رییس مجمع علمای صور لبنان با اشاره به اقدامات فراوان امام موسی صدر در راستای مصالح جهان اسلام، گفت: ایشان از دلاورمردان انقلاب اسلامی ایران به شمار می‎رفت.
حجت الاسلام شيخ علي ياسين رييس جمعيت علماي صور لبنان




به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی یاسین، رییس مجمع علمای صور لبنان روزگذشته در بیانیه‌ای به مناسبت سالروز ربوده شدن امام موسی صدر تاکید کرد: امام موسی صدر تمام تلاش خود را برای اتحاد و یکپارچگی لبنان در مقابل خطر رژیم صهیونیستی به کار گرفت.

 


وی افزود: امام موسی صدر علاوه بر مقابله با جنگ داخلی در لبنان، مقاومت اسلامی را در این کشور به منظور ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی و کشورهای استکباری پایه گذاری کرد.
 

 

این عالم لبنانی با اشاره به اقدامات فراوان امام موسی صدر در راستای مصالح و اهداف جهان اسلام، گفت: ایشان از دلاورمردان انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) بود.
 

 

حجت الاسلام علی یاسین در ادامه با اشاره به انفجارهای تروریستی صورت گرفته در هفته‌های اخیر در لبنان، عنوان کرد: برای ما هیچ تفاوتی بین انفجارهای انتحاری طرابلس و بمبگذاری در ضاحیه جنوبی بیروت وجود ندارد و هر دوی آن را در جهت ایجاد اختلاف و فتنه در لبنان ارزیابی می‌کنیم.
 

 

وی اظهار داشت که لبنان به شدت نیازمند حکومت وحدت ملی برای عبور از بحران‌ها است و تنها با اتحاد سه گانه ملت، ارتش و مقاومت اسلامی در این کشور می‌توان به آینده لبنان امیدوار بود./983/ب902/د

ارسال نظرات