۲۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۱۸۳۸۲۵
همزمان با آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه:

شعب بوستان کتاب به مدت 10 روز نمایشگاه می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت آغاز سال تحصیلیِ حوزه های علمیه و دهه کرامت فروشگاه های بوستان کتاب در شهرهای قم، مشهد و اصفهان، به مدت 10 روز تبدیل به نمایشگاه کتاب می شوند.
بوستان کتاب

به گزارش خبرگزاری رسا، مدیر بازاریابی و فروش موسسه بوستان کتاب، از تبدیل شدن فروشگاه های بوستان کتاب به نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: به مناسبت آغاز سال تحصیلی مدارس و حوزه های علمیه، همزمانی با دهه کرامت و نیز نزدیک شدن به هفته دفاع مقدس، کلیه شعب بوستان کتاب در شهرهای قم، اصفهان و مشهد، از روز شنبه 23 شهریور تا روز دوشنبه یکم مهر ماه، به مدت 10 روز در خدمت هموطنان و علاقه مندان به کتاب خواهد بود.


نادر یزدانی هدف از این اقدام را ایجاد تسهیلات در راستای خرید کتاب اعلام کرد و افزود: با توجه به آغاز فعالیت حوزه های علمیه و دانشگاه ها و مدارس، علاقه مندان می توانند کتاب های مورد نیاز خود را در موضوعات مختلف علمی و دینی تهیه کنند.


یزدانی در خصوص تخفیف ویژه
این نمایشگاه تصریح کرد: طی این نمایشگاه ده روزه، آثار بوستان کتاب با تخفیف ویژه تا سقف 20 درصد عرضه می شوند. همچنین فروشگاه های موسسه، در پذیرش بن کتاب و کارت های اعتباری خرید کتاب محدودیتی ندارند.


موسسه بوستان کتاب پر افتخارترین ناشر برگزیده کشور است که علاوه بر قم، دو شعبه در اصفهان و یک شعبه در تهران و شعبه ای نیز در مشهد دارد که نشانی و تلفن این شعب به شرح زیر است:
قم- فروشگاه مرکزی: چهارراه شهدا. تلفن 7- 37742155
مشهد- فروشگاه شماره 3: چهارراه خسروی. مجتمع یاس. جنب دفتر تبلیغات اسلامی. تلفن 2233672
اصفهان- فروشگاه شماره 4: چهارراه کرمانی. جنب دفتر تبلیغات اسلامی. تلفن 2220370
اصفهان- فروشگاه شماره 5: میدان انقلاب. جنب سینما ساحل. تلفن 2221712
/916/د102/ع

ارسال نظرات