۲۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۱۸۴۸۰۰
نائب رییس جنبش اسلامی در سرزمین های اشغالی:

یهودیان هیچ حقی در مسجد الاقصی ندارند

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس جنبش اسلامی در سرزمین های اشغالی 48 تاکید کرد: اقدام دو روز پیش نیروهای صهیونیستی به بازداشت وی یک حرکت غیر قانونی و غیر اخلاقی و ظالمانه به شمار می رود و هدف از آن ممانعت از نقش آفرینی تمامی فعالان در زمینه یکپارچه فلسطینیان در زمینه حراست از قدس و مسجد الاقصی است.
شيخ کمال

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شیخ "کمال خطیب" نایب رییس جنبش اسلامی در سرزمین های اشغالی 48 در مصاحبه با خبرنگار بنیاد وقف و میراث "الاقصی" تصریح کرد: اینگونه بازداشت ها باور ما را نسبت به اینکه مسجد الاقصی تنها نیست، تقویت می کند و سیاست های رادیکالی رژیم صهیونیستی موجب افزایش اقدامات احمقانه صهیونیست ها می شود و در نهایت به نفع قدس و مسجد مبارک الاقصی تمام می شود.

 

وی خاطرنشان ساخت: ما می دانیم که رژیم صهیونیستی سعی دارد میان مسجد الاقصی و دوستدارانش جدایی اندازد، این رژیم می کوشد تا قدس و مسجد الاقصی را عرصه تاخت و تاز خود قرار دهد.

 

شیخ کمال خطیب یادآور شد: دشمن صهیونیستی به منظور خالی کردن بیت المقدس از ساکنان اصلی آن قوانین نژاد پرستانه ای را اعمال می کند، ولی ما تاکید می کنیم که مسجد الاقصی از آن ماست و صهیونیست ها هیچ حقی در آن ندارند./982/ب102/د

ارسال نظرات