۳۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۱۸۵۰۴۷

اهدای جوایز برگزیدگان پنجمین جشنواره داستان انقلاب در جلسه نقد «گرگ‌سالی»

خبرگزاری رسا ـ جوایز برگزیدگان پنجمین جشنواره داستان انقلاب روز هفتم مهرماه در جلسه نقد و بررسی رمان گرگ سالی مرحوم حسین فردی با حضور شخصیت‌های ادبی کشور اهدا خواهد شد.
رمان گرگ سالي

 

به گزارش خبرگزای کتاب به نقل از حوزه هنری، در جلسه نقد و بررسی رمان گرگ سالی مرحوم امیرحسین فردی که روز هفتم مهرماه با حضور منتقدانی چون راضیه تجار، محمد کاظم مزینانی و محمد ناصری برگزار خواهد شد، جوایز برگزیدگان پنجمین جشنواره داستان انقلاب به هنرمندان اهدا می‌شود.

 

برگزیدگان این جشنواره در بخش‌ داستان کوتاه بزرگسال را «عشق روزهای آپولو» اثر مهدی نورمحمدزاده به عنوان داستان برگزیده، «علیا حضرت» نوشته ناهید قادری حاجی‌آبادی به عنوان داستان برتر، «آخرین دردها» نوشته ابوالفضل بصیری به عنوان داستان تقدیری معرفی شدند.

 

برگزیدگان بخش رمان بزرگسال را نیز «هزار و یک جشن» نوشته محمد محمودی نورآبادی به عنوان رمان برگزیده،«بود و نابود» نوشته سید هاشم حسینی برنده به عنوان رمان برتر و «سیاه، سفید، خاکستری» نوشته یوسف قوجق به عنوان رمان تقدیری شناخته شدند.

 

در بخش داستان‌ کوتاه نوجوان اسامی نیز «آزادی» رفیع افتخار به عنوان داستان برگزیده، «بیا از حمید حرفی نزنیم» نوشته مرضیه فعله‌گری به عنوان داستان برتر و «همه با هم» نوشته مهین سماواتی به عنوان داستان تقدیری اعلام شدند.

 

در حوزه رمان نوجوان نیز رمان برگزیده:‌ «موهای تو خانه ماهی‌هاست» نوشته محمدرضا شرفی خبوشان شد اما این بخش از جشنواره، رمان برتر و تقدیری نداشت.

 

گفتنی است جشنواره داستان انقلاب دردو بخش «داستان کوتاه بزرگسال و نوجوان» و «داستان بلند و رمان بزرگسال و نوجوان» برگزار شده است.

 

شایان ذکر است جلسه نقد و بررسی رمان گرگ سالی مرحوم امیر حسین فردی با مشارکت حوزه هنری و خانه کتاب از ساعت 16:30 روز یکشنبه هفتم مهرماه در سالن مهر حوزه هنری برگزار خواهد شد./998/د102/ق

ارسال نظرات