۰۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۱۸۵۸۲۲

کتاب ستارگان هدایت رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ کتاب خاطرات و وصایای معلمان شهید مراغه با عنوان «ستارگان هدایت» رونمایی شد.
کتاب


به گزارش خبرنگار
خبرگزاری رسا در تبریز، کتاب خاطرات و وصایای معلمان شهید مراغه با عنوان «ستارگان هدایت» نوشته اسماعیل نجد اسکندریان و به سفارش مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بسیج و سپاه عاشورا به چاپ رسیده است.


بنابر این گزارش، در این کتاب که به همت انتشارات یاس نبی در 352 صفحه با شمارگان دو هزار نسخه منتشر شده است، خاطرات، وصایا، دل‌نوشته‌ها و ویژگی‌های شخصیتی و اخلاقی 16 شهید معلم دوران دفاع مقدس مراغه تشریح شده و به صورت تفصیلی برای مخاطبان عرضه شده است.


حجت‌الاسلام ابوالفضل عباسی ولایی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در آیین رونمایی این کتاب، با بیان این‌که مردم مراغه و رزمندگان این شهر در جنگ تحمیلی نقش ارزنده ای در دفاع از خاک میهن بر عهده داشتند، اظهار داشت: شهرستان مراغه در دوران دفاع مقدس یک هزار و 400 شهید را تقدیم انقلاب‌ اسلامی کرده است.


وی با بیان این‌که انتشار کتاب یکی از بهترین راهکارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطوح مختلف فردی و اجتماعی است، افزود: شهدا با عمل به درس‌های عاشورا و پیروی از امام زمان خود در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند تا به پیروزی رسیدند، امروز نوبت ماست که ادامه دهنده راه آن بزرگمردان تاریخ باشیم.


حجت الاسلام ولایی با اشاره به رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهدا و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس به ویژه رزمندگان لشکر 31 عاشورا گفت: ایثار، شجاعت، ارتباط خالصانه با خدا، ولایت‌پذیری، ظلم‌ستیزی و امر به معروف و نهی از منکر از ویژگی‌های شخصیتی شهدا بود./935/پ302/ق

ارسال نظرات