۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۱۸۶۴۱۶

شماره جدید ماهنامه بچه‌های بهشت منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ سیزدهمین شماره ماهنامه دانش آموزی بچه های بهشت با محوریت موضوع بازگشایی مدارس چاپ و منتشر شد.
ماهنامه بچه هاي بهشت

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز ، سیزدهمین شماره ماهنامه دانش آموزی بچه های بهشت با موضوعات مختلف و با محوریت بازگشایی مدارس و چاپ و منتشر شد.

 

چگونه شروع خوب داشته باشیم؟، ترسیم مسأله، تنظیم نگاه ها، توکل برخدا، تهیه ابزار و لوازم، 4 تا کامیون پر از نشریه، تمرکز حواس، کتاب به شرط چاقو، مشابه کتاب خوانی، مصاحبه غیر مستقیم با رهبر انقلاب اسلامی و عید غدیر خم برخی از مطالب این نشریه تشکیل می دهد.

 

در مطلبی با موضوع تنظیم نگاه می خوانیم: از همون بسم الله سرتون رو بالا بگیرید و چشم از اهدافتون بر ندارید، مطمئن باشید اگه سرتون رو پایین آورید، تنها و تنها موانع و سرعت گیرها رو خواهید دید ازما گفتن بود.

 

در مطلبی دیگری آمده است: توکل بر خدا، باور کنید که هیچ چیز به اندازه رابطه صمیمانه با خدا و توکل به اون دریای بیکران نمی تونه آرامش رو به شما هدیه کند، پس تو هرکاری، توکل به خدا رو فراموش نکنیم و همان طوری که در قرآن به پیامبرمان صلی الله علیه و آله گفته شد: اگر خواستی کاری بکنی، پس از تصمیم گیری، توکل به خدا کن.

 

در ستون شیطان اعتراف کرد می خوانیم: روزی پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله از راهی عبور می کرد و شیطان را در حالی که بسیار ضعیف و لاغر شده بود دید و از او پرسید: چرا به اینحال و روز افتاده ای؟

شیطان گفت: یا رسول الله صلی الله علیه و آله از دست امت شما رنج می برم و در زحمت هستم.

پیامبر فرمود: مگر امت من با تو چه می کنند که رنج می بری؟

شیطان گفت: آن ها چند کار انجام می دهند و یکی از آن ها این است هر کاری که می خواهند انجام دهند قبل از شروع آن (بسم الله الرحمن و الرحیم) می گویند و من از شنیدن آن بسیار نارحت و غمگین می شوم...

 

ماهنامه بچه های بهشت با صاحب امتیازی کانون فرهنگی تربیتی صالحین اهواز، مسجد الغدیر، مدیر مسؤولی علی مرشدیان و سردبیری محمد عرب در هشت صفحه چاپ و منتشر شده است./9458/ن601/ق

ارسال نظرات