۱۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۱۸۶۸۹۳

نینوایان به زیور طبع آراسته شد

خبرگزاری رسا ـ کتاب خاطرات شهدای مسجد زینبیه منطقه مارلان تبریز با عنوان «نینوایان» به همت جمعی از فرهنگیان و اصحاب ادب این شهر به چاپ رسید.
کتاب

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، کتاب خاطرات شهدای مسجد زینبیه منطقه مارلان تبریز با عنوان «نینوایان» به همت کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) آذربایجان شرقی منتشر شد.


این اثر که در بردارنده شرح حال، زندگی نامه، وصیت نامه و عکس های شهدای مسجد زینبیه منطقه مارالان شهر تبریز است، در یادواره شهدای این منطقه رونمایی شد و مورد استقبال اهالی منطقه و خانواده های شهدا قرار گرفت.


بنابر این گزارش، این کتاب به قلم ناصر یاری و با همکاری ستاد یادواره شهدای منطقه مارالان و شهرداری منطقه چهار تبریز در تیراژ دو هزار جلد منتشر شده است، کتاب "نینوایان" در 120 صفحه طراحی و منتشر شده که در یادواره شهدای منطقه توزیع شد.


جلد دوم کتاب نینوایان شامل خاطرات همرزمان شهدای منطقه مارالان تبریز نیز تا تابستان سال آینده منتشر می شود که در این راستا با 40 نفر از همرزمان شهدای منطقه مارالان مصاحبه خواهد شد.

 

گفتنی است، همزمان با هفته دفاع مقدس تعدادی از آثار مربوط به خاطرات شهدا و ایثارگران جنگ تحمیلی نیز در قالب کتب متعددی به چاپ رسیده که علاقه‌مندان برای دریافت این آثار می توانند به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی مراجعه کنند./935/ن601/ق

ارسال نظرات