۱۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۱۸۶۹۰۶

هشدار اردن نسبت به تلاش صهیونیست‌ها برای ورود به مسجدالاقصی

خبرگزاری رسا ـ وزیر رسانه‌ و سخنگوی دولت اردن نسبت به تصمیم رژیم صهیونیستی برای اجازه‌ دادن به یهودیان افراطی برای ورود به مسجد‌الاقصی هشدار داد.
مسجد الاقصي


به گزارش خبرگزاری رسا،محمد المومنی وزیر رسانه‌ و سخنگوی دولت اردن امروز با اشاره به تلاش صهیونیست‌ها برای ورود به مسجدالاقصی، نسبت به هتک حرمت صهیونیست‌ها به قبله نخست مسلمانان هشدار داد.


وی افزود: رژیم صهیونیستی قصد دارد به یهودیان افراطی اجازه ورود به مسجدالاقصی از بخش قدس شرقی دهد که این اقدام باعث تحریک احساسات دینی مسلمانان خواهد شد و هتک حرمت این مکان مقدس راه به همراه دارد.


وزیر رسانه‌ و سخنگوی دولت اردن با انتقاد از رژیم صهیونیستی برای عدم اجابت خواسته‌های صریح و پیشین اردن در این زمینه، تاکید کرد: هرگونه اقدام تحریک‌آمیز از سوی صهیونیست‌ها منجر به اقدامات خشونت‌آمیز می‌شود.


وی گفت: اقدامات و سیاست‌های رژیم صهیونیستی درقبال اماکن مقدس فلسطین محکوم است و در تضاد با کنوانسیون‌ها و معاهدات بین‌المللی است، بنابراین این رژیم باید اقدامات اشغالگرایانه خود ضد مسجدالاقصی و دیگر اماکن مقدس را متوقف کند.


وزیر رسانه اردن همچنین از کشورهای بزرگ جهان و سازمان‌های بین‌المللی خواست در برابر نقشه‌ها و اقدامات غاصبانه این رژیم واکنش نشان دهند و اقدامی عملی در این زمینه اتخاذ کنند./994/
ب102/د
منبع:ایکنا

ارسال نظرات