۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۱۸۷۸۲۹

اختصاص بخشی از وجوه حاصله از زکات به کتابخانه عمومی هادی شهر بابلسر

خبرگزاری رسا ـ در جلسه انجمن کتابخانه عمومی هادی شهر بابلسر، در خصوص برطرف نمودن مشکلات کتابخانه، ترویج مطالعه مفید و برگزاری برنامه های هفته کتاب بحث و تبادل نظر شد.
 زکات

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از کتابخانه­های عمومی کشور، در جلسه انجمن کتابخانه عمومی هادی شهر بابلسر، در خصوص برطرف نمودن مشکلات کتابخانه، ترویج مطالعه مفید و برگزاری برنامه های هفته کتاب بحث و تبادل نظر شد.

 

طبق مصوبه ای در این جلسه مقرر شد  با نظارت امام جمعه شهر بابلسر، بخشی از وجوه حاصله از زکات به کتابخانه عمومی هادی شهر اختصاص یابد.

 

همچنین مقرر شد با همکاری اداره آموزش و پرورش، نمایشگاه های کتاب با محوریت موضوعی عاشورا و محرم در هفته کتاب که مقارن با ایام محرم است، در مدارس هادی شهر برگزار شود.

 

مسؤول کتابخانه نیز جهت آشنا نمودن خانواده ها با فعالیت های کتابخانه از جمله شبکه کتابخوانان حرفه­ای و کانون های ادبی در کلیه جلسات انجمن اولیا و مربیان حضور فعال خواهد داشت.

 

با مصوبات دیگر این جلسه، بخشداری نسبت به تجهیز نمازخانه کتابخانه اقدامات لازم را انجام خواهد داد و همین­طور جهت حضور موثر در فضای مجازی و انعکاس اخبار و فعالیت های کتابخانه و ترویج مطالعه مفید، وبلاگ کتابخانه عمومی هادی شهر توسط یکی از اعضای فعال این کتابخانه راه­اندازی خواهد شد./998/د102/ق

ارسال نظرات