۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۵
کد خبر: ۱۸۷۹۸۱

وزارت کشور عراق از مواضع آیت الله سیستانی تقدیر کرد

خبرگزاری رسا ـ وزارت کشور عراق در پیامی از مواضع ملی حضرت آیت الله سیستانی و تأکید وی بر لزوم همکاری مردم با نیروهای امنیتی در مواجهه با تروریسم تقدیر کرد.
ـآيت الله سيستاني

 

به گزارش خبرگزاری رسا، وزارت کشور عراق در پیامی از مواضع ملی حضرت آیت الله سیستانی و تأکید وی بر لزوم همکاری با نیروهای امنیتی این کشور در مبارزه با تروریسم تقدیر و تشکر کرد.

 

در این پیام آمده است: از مواضع حضرت آیت الله سیستانی که از سوی حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده ایشان در خطبه های نماز جمعه کربلا بیان و طی آن از تلاش های نیروهای وزارت کشور برای حفظ جان شهروندان عراقی تقدیر شد، سپاسگزاریم.

 

وزارت کشور عراق افزود: ایشان همچنین تلاش فراوانی برای حفظ وحدت و همبستگی و حفظ بافت جامعه انجام داده و از شهروندان می خواهد که در مواجهه با تروریسم، از نیروهای امنیتی که در خط مقدم این نبرد قرار دارند، حمایت کنند.

 

این وزارتخانه از حضرت آیت الله سیستانی به عنوان دژ مستحکم حفظ وحدت ملت عراق یاد کرد و ادامه داد: این مرجع تقلید در اوج مسؤولیت پذیری قرار دارد و خود را در کنار نیروهای امنیتی احساس می کند، و از شهروندان می خواهد که یار و یاور دستگاه های امنیتی باشند./980/ب903/د

ارسال نظرات