۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۹
کد خبر: ۱۸۷۹۸۵
سید علی فضل الله:

زیرساخت کشورهای منطقه مورد هدف قرار گرفته است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بیروت از ادامه خونریزی در منطقه ابراز نگرانی کرد و گفت: زیرساخت کشورهای منطقه مورد هدف قرار گرفته است.
سيد علي فضل الله خطيب جمعه بيروت

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی فضل الله، امام جمعه بیروت در دیدار با رییس و اعضای جنبش الناصریین این کشور از ادامه خونریزی در منطقه ابراز نگرانی کرد و گفت: پروژه خونریزی در منطقه با وجود همه تغییرات صورت گرفته همچنان ادامه دارد.

 

وی افزود: نقشه ای که از روز اول ترسیم شده، تخریب زیرساخت همه ملت های منطقه را هدف قرار داده است. تضعیف و نابودی ارتش کشورهایی که رژیم صهیونیستی را در معرض خطر قرار می دهند نیز در راستای این نقشه قرار دارد.

 

حجت الاسلام فضل الله تصریح کرد: نقشه دشمن در زمینه های مختلف اجرا می شود و همچنین می خواهد اقتصاد کشورهای منطقه را نابود ساخته و آنها را تجزیه کند. این نقشه ها تنها با خونریزی محقق می شود و به همین دلیل است که این سیاست با شدت در حال اجراست.

 

امام جمعه بیروت بر لزوم تلاش همگانی جهت ناکام ساختن این نقشه تأکید کرد و اظهار داشت: تأکید بر تحکیم وحدت ملی در پرتو اشاعه فرهنگ گفت وگو می تواند کشور را از طوفان های موجود در منطقه نجات دهد./980/ب903/د

ارسال نظرات