۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۱۸۸۲۶۹

کتاب ماه دین در گام 193

خبرگزاری رسا ـ یکصد و نود و سومین شماره کتاب ماه دین، ویژه آبان ماه از سوی خانه کتاب منتشر شد.
کتاب ماه دين 193

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خانه کتاب، یکصد و نود و سومین شماره کتاب ماه دین، ویژه آبان ماه به تازگی از سوی خانه کتاب منتشر شد.

 

این نشریه در پنج بخش گفت‌وگو، بررسی کتاب، پاسخ به نقد، جستار و روایت رویدادها تنظیم شده است.

 

نخستین بخش این نشریه به گفت‌وگو با «ریمون پانیکار» در قالب «گفت‌وگویی که من پیشنهاد می‌دهم، اگزیستانسی، متعین و عمیق است» اختصاص دارد. در دومین بخش آن نیز کتاب‌های «محمد(ص) پدر هیچ یک از مردان شما نیست»، «نسخ در قرآن»، «طلب و اراده» و «پژوهشی محکم و متشابه در قرآن کریم» بررسی و معرفی می‌شوند.

 

از «نظریه توطئه» تا «نظریه جریانی» مروری بر نابسامانی‌های یک نقد بر کتاب «نخستین مناسبات فکری تشیع» است که در بخش پاسخ به نقد ارایه شده است.

 

در بخش چهارم کتاب ماه دین، سخن از معنویت‌گرایی در عصر پسامدرن، ایمان و عمل در بسترهای جدید، برهم‌کنشی صوت و معنا در سوره قدر، پیشنیه و چشم‌انداز دگرگونی‌های پیروان ادیان جهان از 1970 تا 2050، آثار کلاسیک چینی و ساعت و ساعت‌ساز به میان می‌آید.

 

گزارشی از نشست نقد و بررسی کتاب پژوهشی در محکم متشابه و کارکردهای حدیث در علوم مختلف در بخش روایت رویدادها ارایه می‌شوند.

 

یکصد و نود و سومین شماره کتاب ماه دین، ویژه آبان ماه در 104 صفحه به بهای 20 هزار ریال به تازگی از سوی واحد نشر خانه کتاب تولید شده است./998/د102/ق

ارسال نظرات