۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۱۸۸۹۶۱

افتتتاح کتابخانه با حضور آیت الله کعبی در اندیمشک

خبرگزاری رسا ـ کتابخانه عمومی شهید مرادی مطلق با حضور آیت الله کعبی در اندیمشک افتتاح می‌شود.
لفته منصوري

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از نهاد کل کتابخانه های عمومی کشور، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: در آستانه بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران افتتاح کتابخانه عمومی شهید مرادی مطلق واقع در شهر حسینیه شهرستان اندیمشک با حضور   آیت‌الله کعبی، نماینده محترم مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی فردا انجام خواهد شد.

 

لفته منصوری اظهار کرد:‌ کتابخانه عمومی شهید مرادی مطلق با زیربنای 237 متر مربع با اعتباری بالغ بر 650 میلیون ریال از منابع اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان تعمیر و تجهیز شد و به منظور بهره‌برداری در روز سه شنبه 14 آبان 92 افتتاح خواهد شد.

 

وی همچنین خاطرنشان کرد: کتابخانه عمومی شهید مرادی مطلق دومین کتابخانه عمومی در شهر حسینیه از توابع شهرستان اندیمشک می باشد.

 

منصوری در ادامه تصریح کرد: مشارکت خیرین اعم از اشخاص یا دستگاههای دولتی برای ساخت و اهدای کتابخانه و زمین از برنامه های این اداره کل می باشد که ساختمان کتابخانه شهید مرادی مطلق توسط شهرداری و شورای شهر حسینیه اهداء شد و به وسیله اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان تعمیر و تجهیز گردید و به عنوان کتابخانه عمومی در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت. کمکهای خیرین در قالبهای مختلف اعم از زمین، ساختمان، کتاب، تجهیزات و وجه نقد به نهاد کتابخانه های عمومی صورت می گیرد که ما از همه این موارد استقبال خواهیم کرد.

 

وی افزود: این کتابخانه عمومی دارای بخش‌های مخزن، امانت کتاب، بخش مرجع، سالن‌های مطالعه خواهران و برادران، جست‌وجوی کتاب، نمایه نشریات، نشریات و مجلات و بخش کودک مجزا است.

 

مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان در پایان گفت: کتابخانه عمومی شهید مرادی مطلق برنامه‌های فرهنگی زیادی را برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در نظر گرفته‌ که با شروع به کار رسمی آن در روز سه شنبه این خدمات ارایه خواهد شد./998/د102/ق

ارسال نظرات