۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۱۸۹۳۵۹

ماهنامه بچه های بهشت منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ شماره جدید ماهنامه بچه های بهشت با موضوع محرم و مراسمات عاشورایی چاپ و در استان خوزستان منتشر شد.
ماهنامه بچه هاي بهشت

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز ، شماره جدید ماهنامه بچه های بهشت با موضوع محرم و مراسمات عاشورایی چاپ و در استان خوزستان منتشر شد.

 

دشمن بداند، یادداشت، شمر زمان،  کتاب به شرط چاقو، دو کلمه حرف حساب، حکایت آن ابر قدرت، مواظب آقا باشید، چند نکته مهم، آیا می دانید، حضرت قاسم بت الحسن علیهماالسلام، معرفی کتاب، گل نخوریم و بچه های مسجد اهل دل اند برخی از مطالب درج شده در این نشریه را تشکیل می دهد.

 

در یادداشت این شماره خواهیم خواند: در عزای حسینی باید تلاش کنیم تا شمر امروزمان را بشناسیم. مجلس امام حسین علیه السلام فرصتی است برای تقویت ذهن و روح خودمان و مقابله با نیرنگ های کثیف شمرها و ابن زیادهای روزگار. فریبکارانی که در ظاهر پیام تبریک نوروزی می فرستند و در عین حال بدترین دشمنی ها را روا می دارند.

 

در ستونی دیگر در این نشریه که با نام صندلی کلاس نگاشته شده است می خوانیم: همیشه به فکر راه حل باشد، نه پاک کردن صورت مسأله؛ مطمئن باشید با تفکر و دقت حتما به راه حلی خوب می رسید.

در پاسخ دادن عجله نکنید، تفکر قبل از پاسخ دادن بسیار می تواند شما را در رسیدن به پاسخ درست کمک کند.

دارایی هایتان را در سرتان پنهان کنید! در این صورت هیچ کس نمی تواند آنها را از شما بدزدد. سرمایه گذاری در راه دانش همواره بیشترین سود را دارد.

 

در ستون کتاب به شرط چاقو آمده است: مجموعه قهرمانان کوچک کربلا به معرفی شخصیت های کوچک حادثه کربلا از جمله امام باقر علیه السلام، حضرت قاسم بن الحسن علیهما السلام، حضرت عبدالله بن الحسن علیهما السلام، طفلان مسلم، حضرت علی اصغر و حضرت رقیه علیهم السلام می پردازد.

 

گقتنی است، ماهنامه بچه های بهشت با صاحب امتیازی کانون فرهنگی تربیتی صالحین اهواز، مدیر مسؤولی علی مرشدیان، سردبیری محمد عرب و با همکاری هیأت تحریریه در هشت صفحه رنگی چاپ و منتشر شده است./9458/ت302/ق

ارسال نظرات