۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۱۸۹۴۹۳
اعلام نام روزهای هفته کتاب؛

برگزاری بیست و یکمین دوره هفته کتاب با شعار «کتاب آینه فرهنگ و فرزانگی»

خبرگزاری رسا ـ نام روزهای بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از سوی ستاد برگزاری این رویداد اعلام شد.
هفته کتاب

 

به گزارش خبرگزاری رسا، بر اساس اعلام ستاد برگزاری هفته کتاب: شنبه 25 آبان ماه روز «تکریم از پدیدآورندگان کتاب و خادمان نشر»، یکشنبه 26 آبان ماه روز «کتاب و فرهنگ عاشورایی»، دوشنبه 27 آبان ماه «کتاب بنیان تعلیم و تولید دانش»، سه شنبه 28 آبان ماه روز «کتاب و الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت»، چهارشنبه 29 آبان ماه «نقش رسانه ها در تبلیغ کتاب و ترویج کتابخوانی»، پنج شنبه 30 آبان ماه «کتاب، کانون تحکیم خانواده و تربیت نسل فردا»، جمعه 1 آذرماه «کتاب، حماسه ساز فرهنگی، روزگاران عزت و تدبیر» و شنبه 2 آذرماه «کتاب خوب، بهترین هدیه زندگی» اعلام شد.

 

هفتمین و آخرین نشست هم اندیشی اعضای ستاد هفته کتاب ، یکشنبه 19 آبان ماه در ساختمان فجر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

 

در هفتمین و آخرین نشست هم اندیشی اعضای هفته کتاب برنامه برخی از نهادها و مرکز به مناسبت این رویداد اعلام شد که از آن جمله می توان به انجمن ناشران فرهنگی کودک و نوجوان، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران،‌ اتحادیه ناشران قرآنی سراسر کشور، انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، انجمن ناشران کتاب ورزشی، انجمن فرهنگی ناشران ورزشی و انتشارات منادی تربیت اشاره کرد.

 

محمد اللهیاری فومنی دبیر بیست و یکمین دوره هفته کتاب نیز در این نشست، ضمن تشکر از همکاری اعضای این رویداد، به زمان و مکان برخی از مهم ترین برنامه های این دوره هفته کتاب اشاره کرد و در پایان هم اعضای ستاد برگزاری هفته کتاب برای برگزاری پرشکوه بیست و یکمین دوره این مناسبت فرهنگی اظهار امیدواری کردند.

 

گفتنی است که بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «کتاب آینه فرهنگ و فرزانگی» از 25 آبان ماه تا 2 آذر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود./998/د102/ق

ارسال نظرات