۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۱۸۹۴۹۵

ورزشکار معروف استرالیایی مسلمان شد

خبرگزاری رسا ـ یکی از شناخته شده‎ترین ورزشکاران راگبی در استرالیا مسلمان شده و به جمع زیادی از ورزشکارانی پیوست که در سالیان اخیر در این کشور مسلمان شده‎اند.
مسلمان شدن ورزشکار معروف استراليايي
 
به گزارش خبرگزاری رسا، بلیک فرگوسن، یکی از ورزشکاران معروف استرالیایی در رشته راگبی به کمک یک بوکسور مسلمان به اسلام گروید.
 
آنتونی مانداین، بوکسور مسلمان استرالیایی که نقش زیادی در مسلمان شدن این ستاره راگبی داشته و عکس وی در حالی که به همراه بلیک فرگوسن در حال خواندن نماز بودند در مطبوعات استرالیایی به چاپ رسید گفت: او می خواهد مسیر زندگی اش را از این پس تغییر دهد.
 
وی افزود: در حال حاضر وی نه مشروبات الکلی می نوشد، نه مواد مخدر مصرف می کند و نه به میهمانی های مختلط می رود.
 
خبر مربوط به مسلمان شدن فرگوسن زمانی منتشر شد که عکس هایی از وی در حال خواندن نماز در یکی از مساجد استرالیا به چاپ رسید.
 
بیلی دیب، یک بوکسور مسلمان و شناخته شده دیگر استرالیایی نیز با تایید خبر مسلمان شدن بلیک فرگوسن در یکی از شبکه های اجتماعی در اینترنت به وی تبریک گفت.
 
وی در صفحه توییتر خود نوشت: من به تو افتخار می کنم برادر، خیلی خوشحالم که در راه درستی گام برمی داری.
 
فرگوسن نخستین بازیکن راگبی در استرالیا نیست که دین خود را تغییر داده و مسلمان می شود.
 
پنج سال پیش بیل ویلیامز، یکی دیگر از بازیکنان راگبی در استرالیا پس از حضور در نماز جماعت یکی از مساجد شهر سیدنی مسلمان شد.
 
مسلمانان بیش از 200 سال است که در استرالیا حضور داشته و بیش از 1.7 درصد از جمعیت 20 میلیون نفری این کشور را تشکیل می دهند.
 
اسلام پس از مسیحیت دومین دین بزرگ در استرالیا محسوب می شود./990/ب904/د
ارسال نظرات