۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۱۸۹۸۱۷
چهل کلید طلایی در مدیریت تبلیغ؛

کتاب شرط بلاغ به انتشار رسید

خبرگزاری رسا ـ کتاب شرط بلاغ (چهل کلید طلایی در مدیریت تبلیغ) از سوی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر شد.
کتاب شرط بلاغ

 

به گزارش خبرگزاری رسا، کتاب شرط بلاغ (چهل کلید طلایی در مدیریت تبلیغ) به قلم حسین سروقامت از سوی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی چاپ و  منتشر شد.   

 

نویسنده در این کتاب به طرح بایدها و نبایدهایی در دنیای تبلیغ پرداخته، خاطره ها و مخاطره هایی را بیان نموده شواهدی از آیات آورده و زندگی اخلاقی بزرگان دین و علمای عامل را اندکی بازکاوی کرده است. و تجربیاتی از دوران تبلیغی مبلغان ارائه شده، به برخی شرایط اثرگذاری آنان نیز اشاره کرده و الگوهایی را مطرح و برخی کتاب های خوب را نیز معرفی کرده است.

 

در یک سخن به بیان آنچه هست و نباید باشد و طرح آنچه نیست و باید باشد پرداخته و عدد چهل را نیز به خاطر قداست آن برگزیده است.

 

برخی از عناوین کلیدها: «چک سفید امضا قبول نکنی»، «شور جوانی را با حکمت پیری درآمیزید»، «خود را از دریچة چشم دیگران ببینید»، «از درد دیگران آرام و قرار نگیرید»، «کتاب خدا را از غربت درآورید»، «با جنس مخالف سنجیده معاشرت کنید»، «در حد و اندازه خود ظاهر شوید»، «کاریکاتور تربیت نکنید»، «متنوع رفتار کنید و در دل مخاطب جایی باز کنید»، «مجالس شادی و عزا را مدیریت کنید»

 

کتاب شرط بلاغ (چهل کلید طلایی در مدیریت تبلیغ) به قلم حسین سروقامت با شمارگان 2000 نسخه، 190 صفحه و قیمت هشت هزار تومان از سوی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر شده است./998/د102/ق

ارسال نظرات