۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۷
کد خبر: ۱۹۰۱۲۹

عالم سنی لبنان انفجارهای تروریستی را نشان‎دهنده ورشکستگی تروریست‎ها دانست

خبرگزاری رسا ـ رییس حزب همبستگی ملی لبنان، انفجارهای تروریستی علیه سفارت ایران در بیروت را محکوم کرد و این اقدامات را نشان‎دهنده ورشکستگی تروریست‎ها دانست.
شيخ مصطفي ملص رئيس تجمع همبستگي ملي لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ مصطفی ملص، رییس حزب همبستگی ملی لبنان در پیامی انفجارهای تروریستی در نزدیکی سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان را به شدت محکوم کرد و افزود: ادامه انفجارهای تروریستی نشان دهنده ورشکستگی تروریست ها و ناتوانی آنان در تحقق اهداف شومشان است.

 

وی افزود: این گروه ها تنها در خدمت دشمن صهیونیسم و نقشه های آمریکا جهت تقسیم منطقه هستند و می خواهند وحدت ملت های عربی را مورد هدف قرار دهند.

 

شیخ مصطفی ملص برخی کشورهای منطقه را حامی تروریسم دانست و تصریح کرد: برخی از کشورها که به حمایت مالی و معنوی از تروریست ها می پردازند، مسؤول اصلی این جنایت ها به شمار می آیند. متأسفانه قربانیان این جنایت ها نیز شهروندانی هستند که هیچ دخالتی در نزاع میان گروه های سیاسی ندارند.

 

رییس حزب همبستگی ملی لبنان بر لزوم ایستادگی در برابر تروریست ها تأکید کرد و اظهار داشت: تروریست ها هیچ تفاوتی میان شهروند لبنانی و خارجی و همچنین جنایتکاران و بی گناهان قائل نیستند و از مسؤولان می خواهیم با تشکیل دولت به این جنایت ها پایان داده و در برابر کسانی که می خواهند بحران سوریه را به لبنان بکشانند، ایستادگی کنند.

 

گفتنی است به دنبال دو انفجار انتحاری در منطقه بئرالحسن در الجناح در حومه جنوبی نزدیکی سفارت ایران در بیروت 23کشته به همراه داشت. در این دو انفجار تا این لحظه بیش از 146 نفر زخمی شدند که هویت 20 نفر مشخص شده است./980/ب903/د

ارسال نظرات