۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۱۹۰۴۲۶
امام جمعه شهرکرد:

کتابداری شغلی ماندگار برای توسعه فرهنگ جامعه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد از کتابداری به عنوان شغلی ماندگار، زیربنایی و عمیق برای رشد و توسعه فرهنگ جامعه یاد کرد.
محمدعلي  نکونام امام جمعه شهرکرد

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از نهاد کتابخانه­های عمومی کشور، حجت الاسلام محمد علی نکونام امام جمعه شهرکرد مقارن با هفته کتاب در دیدار با کتابداران چهارمحال و بختیاری گفت: با وجود رشد و توسعه همه جانبه جهان امروز و گسترش دنیای نوین الکترونیک و مجازی، کتاب هنوز جایگاه خود را حفظ کرده است.

 

وی گفت: تحول در نحوه بهره مند شدن شدن از کتاب؛ زمینه را برای توسعه و بهره وری فراهم می کند و اگر چه هم اکنون ارتباط آسان مردم و کتاب از طریق رسانه های مجازی وجود دارد ولی به جایگاه کتاب خدشه وارد نمی کند.

 

امام جمعه شهرکرد گفت: کتابداران باید شاکر این توفیق بزرگ باشند که رابط بین کتاب و جامعه هستند و تسهیلاتی فراهم می کنند که جامعه بتواند از کتاب استفاده کند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: فضای جامعه امروز می طلبد، کتابداران با خلاقیت و ابتکار، نشاط و انگیزه در محیط کتابخانه ایجاد کنند تا بستر میل و غبت مردم به کتابخوانی بیش از پیش فراهم شود./998/د102/ق

ارسال نظرات