۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۱۹۰۵۶۳

استقبال شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی از توافق هسته‌ای ایران

خبرگزاری رسا ـ‌ شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی که خود را بزرگترین سازمان دفاع از حقوق مدنی مسلمانان آمریکا می‌نامد، از توافق بر سر برنامه هسته‌ای ایران استقبال کرد.
شورا

 

به گزارش خبرگزاری رسا، ـ‌ شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی که خود را بزرگترین سازمان دفاع از حقوق مدنی مسلمانان آمریکا می‌نامد، از توافق بر سر برنامه هسته‌ای ایران استقبال کرد. 

 

نهاد آواد، مدیر اجرایی شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی گفت: ما از امضای این قرارداد در ژنو خوشحالیم و امیدواریم که این قرارداد منجر به حل اختلافات چند دهه‌ای میان ایران و کشورهای غربی شود.

 

وی افزود: امیدواریم زمانی برسد که مردم ایران دیگر از فشار تحریم‌های جهانی رنج نبرند و جامعه بین‌الملل از صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای این کشور اطمینان یابد.

 

سازمان روابط اسلامی ـ آمریکایی پس از اعلام این تبریک، با نادیده‌گرفتن واقعیت‌های مسائل سیاسی کشور سوریه، از این فرصت استفاده کرد و خواستار عدم حمایت ایران از رژیم بشار اسد شد.

 

این سازمان با ادعای اینکه رژیم بشار اسد عامل کشته شدن شمار زیادی از مردم سوریه است از نقش مستقیم رژیم‌های صهیونیستی و سعودی و حامیان آن‌ها در بروز این وضعیت در سوریه حرفی نزد. /982/ب102/د 

منبع : ایکنا

ارسال نظرات