۱۵ آذر ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۴
کد خبر: ۱۹۱۶۱۷
امام جمعه برج البراجنه بیروت:

شهید اللقیس از عزت و کرامت مردم دفاع کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه برج البراجنه بیروت لبنان با تسلیت شهادت یکی از فرماندهان حزب الله گفت: حسان اللقیس از عزت و کرامت مردم دفاع کرد.
شيخ احمد قبلان


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ احمد قبلان، امام جمعه مسجد امام حسین(ع) منطقه برج البراجنه بیروت در خطبه های نماز جمعه روز گذشته با تسلیت شهادت حسان اللقیس از رهبران حزب الله لبنان گفت: کشتار، عملیات‎های تروریستی، بمب‎گذاری و بستن راه‎های بر روی مردم نشان از آینده سختی است که پیش روی ملت لبنان قرار دارد.


وی حسان اللقیس را شهید لبنان نامگذاری کرد و خاطرنشان ساخت: شهادت این رهبر حزب الله داغی بر دل همه ملت لبنان بود، وی از کرامت و عزت ملی مردم دفاع ‎کرد.


این عالم لبنانی ادامه داد: مقاومت با این‎گونه اقدامات شرورانه از بین نمی رود بلکه بر دستیابی به اهداف خود مصمم‎تر خواهد شد. گروه های مقاومت هیچ‎گاه از حمایت ملت دست بر‎نخواهند داشت.


حجت الاسلام قبلان از مسؤولان لبنانی خواست که هر چه زودتر هویت و عاملان شهادت حسان اللقیس را شناسایی و با عوامل پشت پرده آن به شدت برخورد کنند.

 

خطیب جمعه منطقه برج البراجنه بیروت عنوان کرد: گروه های تکفیری هرگونه جرم، جنایت اعم از قتل، ذبح و تجاوز را با پشتوانه فتواهای بی‎پایه و اساس انجام می دهند، آنان ابزار دست رژیم اشغالگر صهیونست هستند که در راستای اهداف رژیم اسرائیل به هر عمل شنیعی تن می‎دهند./994/ب901/د 

ارسال نظرات