۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۱۹۱۹۳۰

سومین گردهمایی تخصصی کارشناسان ایستگاه های مطالعه کشور

خبرگزاری رسا ـ سومین گردهمایی تخصصی کارشناسان ایستگاه های مطالعه کشور صبح امروز با حضور کارشناسان این طرح در سراسر کشور در تهران آغاز به کار کرد.
ايستگاه مطالعه

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از نهاد کتابخانه های عمومی کشور، سومین گردهمایی تخصصی کارشناسان ایستگاه های مطالعه کشور صبح امروز با حضور کارشناسان این طرح در سراسر کشور با سخنرانی ابراهیم شمشیری مدیرکل امور کتابخانه های نهاد کتابخانه های عمومی در سالن همایش های هتل انقلاب تهران آغاز به کار کرد.
 
در این گردهمایی 2 روزه پس از ارائه گزارش هایی از اجرای این طرح ملی در کشور و وضعیت ایستگاه های مطالعه در استان ها، مباحث آموزشی ویژه ای نیز ارائه شود و در ادامه در خصوص آینده این طرح بحث و تبادل نظر صورت بگیرد.
 
گفتنی است در دومین روز این گردهمایی که به صورت مشترک با سی و سومین گردهمایی مدیران کل کتابخانه های عمومی سراسر کشور برگزار خواهد شد گزارشی جامع از اجرای این طرح در کشور به دبیرکل نهاد کتابخانه ها ارائه خواهد شد.
 
طرح ایستگاه مطالعه یکى از برنامه هاى نهاد کتابخانه های عمومی کشور براى عمومى نمودن و ارتقاى سرانه مطالعه مفید در راستاى تحقق رهنمودهاى مقام معظم رهبرى است. هر فرد می تواند با مراجعه به این ایستگاه، کتاب مورد علاقه خود را انتخاب و در محل ایستگاه و یا هر محل دیگرى مطالعه کرده و حداکثر پس از پانزده روز به همین ایستگاه یا هر یک از ایستگاههای مطالعه در سراسر کشور و یا به یکى از کتابخانه هاى عمومى تحت پوشش نهاد کتابخانه هاى عمومى باز گرداند. در قسمت پایین هر ایستگاه مطالعه، محلى براى بازگرداندن کتابهاى مطالعه شده تعبیه شده است.
 
علاقه مندان به نگهدارى کتاب ها برای خود نیز می توانند بابت هر جلد کتاب مبلغ دو هزار تومان به حساب 123 به نام موسسه انتشارات کتاب نشر نزد بانک تجارت و ملى در کلیه شعب کشور و یا به شماره کارت ملى 6037991199516588 به نام موسسه انتشارات کتاب نشر واریز نمایند./998/د102/ق

ارسال نظرات