۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۱۹۲۰۴۳
یکی از علمای عربستان:

زیارت اربعین حسینی توفیق الهی است

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای عربستان با اشاره به ثواب مشارکت در عزای اربعین حضرت اباعبدالله(ع) گفت: زیارت اربعین حسینی توفیق الهی است.
حجت الاسلام شيخ صالح المنيان يکي از علماي عربستان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ صالح المنیان از علمای عربستان روز گذشته در منطقه قطیف این کشور به استقبال خوب عزاداران حسینی از زیارت اربعین اشاره کرد و گفت: میلیون‎ها شیعه از سراسر جهان در آستانه اربعین اباعبدالله (ع) برای شرکت در این مراسم راهی کربلا شده‎اند.


وی افزود: همه کسانی که عاشق امام حسین (ع) و از دشمنان، ظالمان و قاتلان این امام بزرگ بیزار هستند برای برگزاری مراسم اربعین حسینی شوق و اشتیاق خاصی دارند.


این عالم عربستانی زیارت اربعین را یکی از شعائر دینی و مذهبی دانست و خاطرنشان ساخت: روایات زیادی در ثواب زیارت اربعین وجود دارد و در برخی دیگر از احادیث این زیارت را از نشانه ایمان برشمرده است.


وی ادامه داد: محدث حر عاملی (ره) بابی در وسائل شیعه مخصوص روایات زیارت امام حسین (ع) دارد. زیارت اربعین توفیقی الهی است که نصیب هر کس نخواهد شد.


 حجت الاسلام المنیان در ادامه سخنرانی به بررسی احادیث ثواب زیارت امام حسین (ع) و پیاده رفتن برای زیارت این امام همام پرداخت./994/ب903/د

ارسال نظرات