۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۱۹۳۵۲۲
به مناسبت سالروز حماسه مردمی 9 دی؛

انتشار ویژه نامه روز بصیرت و میثاق با رهبری در پایگاه جامع تبلیغ

در آستانه فرا رسیدن سالروز حماسه مردمی نهم دی، ویژه نامه روز بصیرت و میثاق با رهبری، در پایگاه اینترنتی جامع تبلیغ ذی طوی منتشر شد.
9 دي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، ویژه‌ نامه اینترنتی روز بصیرت و میثاق با رهبری که در آستانه فرا رسیدن فرا رسیدن نهم دی، سالروز حماسه مردمی، در پایگاه اینترنتی جامع تبلیغ ذی طوی منتشر شده و مقالات خود را پیرامون این روز حماسی در بخش «مطالب خواندنی» آورده است.


از دیگر بخش ‌ها و عناوین ویژه‌ نامه نهم دی می ‌توان به کتابخانه صوتی ، پیامک ‌های ویژه و گالری عکس که شامل کارت‌ پستال های و مناسبتی می باشد اشاره کرد.


بخش «مطالب خواندنی» شامل عناوین: نیم‏ نگاهی به بصیرت، بصیرت و تکلیف محوری،ضرورت بصیرت مبلغ، آزمون بصیرت در جنگ صفین، بصیرت آفرینی در سخن و سیره حضرت زهرا علیها السلام، عمار یاسر در کلام مقام معظم رهبری حفظه الله، خواص و عوام در قرآن و روایات، ضرورت ولایت پذیری، منشأ مشروعیت ولایت فقیه، پیشینه بحث از ولایت فقیه، ولایت فقیه و قانون اساسی، ولایت فقیه و نیاز به رأی مردم، ریشه ها و بنیان های اهداف دشمن، وظیفه های دین باوران و مبلغان در برابر ریشه ها و شیوه های دشمن می باشد.


در بخشی از این ویژه ‌نامه و درباره بصیرت می ‌‌خوانیم: « بصیرت،مهم‌ترین عامل موفقیت حق در برابر باطل در جنگهای نرم و سخت است. شخصیتهایی مثل عمّار با بصیرت‌دهی به جامعه در دو بخش ولیّ شناسی و دشمن‌شناسی، هم در جنگ نرم یعنی تقابل بین امام و جریان قاعدین و هم در جنگ سخت که تقابل بین امام و جریان ناکثین، قاسطین و مارقین بود، زیباترین روشنگری را انجام دادند. »


برای دسترسی به این ویژه نامه اینجا کلیک کنید.916/د102/ق

ارسال نظرات