۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۱۹۳۹۳۲

تأکید نماینده آیت الله سیستانی بر ایستادگی یکپارچه مسلمانان در برابر تروریست‎ها

خبرگزاری رسا ـ نماینده آیت الله سیستانی با محکوم کردن اقدامات جنایتکارانه تروریست‎ها گفت: باید در برابر اقدامات تروریست‎ها و جریان‎های به ظاهر مسلمان ایستادگی کرد.
سيد احمد صافي نماينده آيت الله سيستاني

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید احمد صافی، نماینده حضرت آیت الله سیستانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر مقدس کربلا که در حرم مطهر امام حسین(ع) برگزار شد به شرایط جنگی استان الانبار اشاره کرد و گفت: نیروهای امنیتی با همه قوا به مبارزه با تروریست های استان الانبار موسوم به «التنظیمات الاسلامیة» بپردازند و مانع از اقدامات جنایتکارانه آنان می شوند.


وی افزود: عشایر استان الانبار باید به نیروهای امنیتی کمک کنند که هر چه زودتر این استان از شر تروریست‎ها آزاد شود.


حجت الاسلام صافی با محکوم کردن جنایت‎های تروریست‎ها در منطقه بیان داشت: جریان‎های تکفیری و تروریست‎ها به انواع کشتار و خونریزی‎ها در منطقه دست زده‎اند.


وی ادامه داد: جامعه اسلامی از اقدامات شنیع و جنایتکارانه تروریستی و جریان‎های به ظاهر مسلمان برائت می‎جوید.


نماینده آیت الله سیستانی مبارزه با تروریست‎ها و جریان‎های تکفیری را یک مسأله ملی خواند و تصریح کرد: مبارزه با تروریست‎ها و جریان‎های تکفیری‎ها اختصاص به گروه و یا طایفه خاصی نیست بلکه همه مردم عراق برای نابودی جنایتکاران باید مشارکت داشته باشند و تا نابودی کامل آنان از اهداف خود عقب نشینی نکنند.


وی با تاکید بر حفظ وحدت گفت: رمز امنیت و بازگشت ثبات سیاسی و اجتماعی به عراق احترام همه جریان‎ و احزاب به یکدیگر است./994/ب901/د

ارسال نظرات