۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۱۹۴۲۲۹
رییس شورای اجرایی حزب الله:

لبنان به مرکز هدف تروریست‎ها مبدل شده است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان نسبت به آینده این کشور در پرتو حضور گسترده تروریست‎ها و حمایت‎های بی‎دریغ برخی جریان‎ها و کشورهای منطقه از آنان هشدار داد.
سيد هاشم صفي الدين رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین، رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم شهادت یکی از اعضای این حزب که در حسینیه منطقه عیناثا برگزار شد تروریست ها را افرادی ضعیف توصیف کرد و گفت: کسانی که اقدام به بمبگذاری در مناطق مختلف می کنند انسان های ضعیفی بوده که طعم شکست را در میدان جنگ چشیده اند.

 

وی افزود: آنها که اهداف خود را در عراق، مصر، سوریه، لبنان و سایر کشورها شکست خورده می بینند با انفجارهای تروریستی درصدد جبران شکست و اعلام وجود خود هستند.

 

حجت الاسلام صفی الدین بر بیهوده بودن این نقشه ها تأکید کرد و اظهار داشت: لبنان به مرکز هدف این جنایت های تروریستی مبدل شده است و شاهد تحرک آزادانه جنایتکاران هستیم. مبارزه با تروریسم باید از سوی دولت آینده در اولویت قرار گیرد.

 

رییس شورای اجرایی حزب الله تصریح کرد: این اولویت باید در زمینه های مختلف سیاسی، امنیتی، قضایی و عملی صورت گیرد، زیرا با تروریسمی مواجه هستیم که از حمایت مالی، تسلیحاتی و معنوی برخوردار است.

 

وی نسبت به گسترش تروریسم در لبنان هشدار داد و خاطر نشان ساخت: حمایت از تروریسم در لبنان هم به صورت مخفیانه و هم به صورت آشکار در حال انجام است و اگر این وضع ادامه داشته باشد دیگر نمی توان هیچ دولت، سیاست، اقتصاد، امنیت و آینده ای برای کشور ترسیم کرد.

 

حجت الاسلام صفی الدین با اشاره به آمادگی حزب الله برای تشکیل دولت وحدت ملی، ادامه داد: تروریست ها با کشتار مردم در پی تحقق دو هدف هستند که فشار برای تحقق اهداف یکی از این اهداف است که هدف نظامی و امنیتی را محقق نمی سازد و تنها به فکر فشار به طرف مقابل است.

 

رییس شورای اجرایی حزب الله افزود: تحقق اهداف کشورهای حامی تروریسم نیز بعد دیگر این جنایت ها به شمار می آید که مطمئنا محکوم به شکست است. این اولین بار نیست که صهیونیست ها یا دستگاه های اطلاعاتی جهانی و منطقه ای به توطئه علیه لبنان می پردازند، ولی همواره با مقاومت و هوشیاری ملت مواجه شده اند./980/ب902/د

ارسال نظرات