۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۱۹۵۹۴۱

انتشار شماره جدید اندیشه

خبرگزاری رسا ـ هشتمین شماره ضمیمه تخصصی ندای رسا با عنوان «اندیشه» ویژه اخبار و مطالب حوزه و دانشگاه استان خوزستان با موضوعات گوناگون چاپ و منتشر شد.
انديشه شماره هشتم

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، هشتمین شماره ضمیمه تخصصی«اندیشه» ویژه اخبار و مطالب حوزه و دانشگاه استان خوزستان با موضوعات گوناگون در این زمینه چاپ و منتشر شد.

 

تأسیس بنیاد خیرین حامی دانشگاه ها، برگزاری جشنواره شعر دانشجویی، اختصاص 144 میلیون تومان به کتابخانه های مدارس علمیه خوزستان، پذیریش سفیران هدایت از ابتدای بهمن ماه، آغاز زمان نیمسال دوم تحصیلی حوزه علمیه خواهران و اختصاص 20 میلیارد تومان برای دومین نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی برخی از مطالب این نشریه را تشکیل می دهد.

 

در بخشی از این شماره آمده است: موافقت شورای گسترش با راه اندازی 2 رشته در دانشگاه شهید چمران، پذیرش دانشجو در رشته های مهندسی مکاترونیک و مهندسی سیستم های انرژی در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه شهید چمران به تصویب رسید و پذیرش دانشجو در رشته های ذکر شده بسته به تأمین امکانات مالی خواهد بود.

 

پذیرش سفیران هدایت از اول بهمن

مرکز آموزش های تخصصی تبلیغ حوزه از داوطلبان واجد شرایط برای سال تحصیلی94-93 در حوزه های علمیه سفیران هدایت نام نویسی می کند.

 

لازم به ذکر است، اساتید، پژوهشگران، دانش پژوهان و مدیران حوزه و دانشگاه می توانند نظرات، دیدگاه ها، اخبار و مقالات خود را جهت درج در ضمیمه «اندیشه» به ایمیل andisheh@nedayerasa.ir  ارسال کنند.

 

گفتنی است، ضمیمه ویژه نشریه ندای رسا هر هفته با موضوعات حوزه و دانشگاه در چهار صفحه تمام رنگی چاپ و منتشر می شود./9458/ن602/ق

ارسال نظرات