۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۱۹۶۸۶۵

کنفرانس «قرآن محور وحدت» در اندونزی برگزار می‎شود

خبرگزاری رسا ـ رایزن فرهنگی کشورمان در دیدار با دبیر کل سازمان محمدیه اندونزی از برگزاری کنفرانس «قرآن محور وحدت» در این کشور خبر داد.
کنفرانس «قرآن محور وحدت» در اندونزی برگزار می‎شود
 
به گزارش خبرگزاری رسا، فرازنده سفیر ایران و ابراهیمیان رایزن فرهنگی کشورمان ضمن حضور در سازمان محمدیه اندونزی با عبد المعطی دبیر کل این سازمان دیدار و گفت‎وگو کردند.
 
در این دیدار که احمدی شاهرختی استاد اعزامی از کشورمان نیز حضور داشت، سفیر کشورمان با توجه به اهمیت آگاهی از ترفندهای دشمنان اسلام، خواستار همکاری بیشتر سازمان محمدیه با جمهور اسلامی ایران شد.
 
عبد المعطی نیز اظهار داشت: ارتباطات با کشور بزرگی چون ایران از افتخارات سازمان محمدیه است و بدون شک در آینده نزدیک ظرفیتهای همکاری با بخش دینی و فرهنگی ایران، تعمیق مییابد.
 
رایزن فرهنگی کشورمان نیز در این دیدار یاد آور شد که برای ارتباطات دینی و علمی و دانشگاهی با سازمان بزرگ محمدیه هیچ محدودیتی نداریم.
 
وی بیان کرد: در برخی از دانشگاههای متعلق به سازمان محمدیه است اتاقهای ایران داریم که در حال کیفیت بخشی به فعالیتهای آنها هستیم.
 
ابراهیمیان همچنین از برگزاری کنفرانس بین المللی با عنوان قرآن محور وحدت در آینده خبر داد و خواستار همکاری سازمان بزرگ محمدیه در این خصوص شد.
 
 گفتنی است سازمان محمدیه دارای بیش از 40 میلیون عضو و صدها دانشگاه است./994/ب102/د
ارسال نظرات